beeeeella

Alla inlägg under mars 2013

Av Isabella Bergström - 25 mars 2013 22:45

OMG jag vill ha ett par nya glasögon..har tröttnat på dem jag har och köper jag ett par nya vanliga glasögon så får jag ett par RAY-BAN solglasögon med MIN STYRKA I!!! Fatta hur grymt är inte de rå?!?!?!?!? 

Köp glasögon. Få Ray-Ban i din styrka
Äntligen börjar det ljusna! Det vill vi fira med att
ge dig ett extra passande erbjudande: Köp nya glasögon så bjuder vi på ett par Ray-Ban i din styrka att möta våren i.

Köp glasögon från 2.500 kr (progressiva 2.900 kr). Få enkelslipade solglasögon index 1,5 till ett värde av 2.250 kr  (progressiva 3.250 KR). EV ytbehandling tillkommer. Gäller samma recept och utvalda varor till den 24/8-13. Kan ej kombineras med andra erbjudanden. Vi reserverar oss för att styrkeglas ej kan monteras i alla bågstorlekar.
Länk!

Av Isabella Bergström - 25 mars 2013 22:30

Shit alltså, jag har aldrig kollat på Top Model Sverige förutom alldeles nyss på finalen och jag tycker egentligen inte om mode..de mesta eller en del iallafall är inte snyggt enligt mig. hehe men programmen är väldigt intressant så jag kan sitta i sängen hemma för mig själv och klaga på hur fula tråkiga dyra moderna klänningar de har på sig men på mindre än en timme så hann jag ändå börja gilla Shams(hon till vänster), hon var 17år, rötter ifrån irak och marocko, cool tjej med en snygg stil och ung :D


Josefin var ganska snygg på den där bilden och hon ser ut som AnnaLynne McCord som spelade Naomi i 90210 :) Men i programmet så gillade jag inte hennes stil och hon hade liksom ingen bra attityd för att vinna..hon var liksom ingen bitch utan hon var typ en blyg tjej på något sett och jag gillade henne inte bara..men tyvär så vann hon XD HAHAHA


Lite lika är Josefine och Annalynne fast kanske inte riktigt på dessa bilder ;P

Av Isabella Bergström - 24 mars 2013 23:00

Ja i fredags var Nanny på skoldisco så då fick man fixa henne till de, därefter blev det mys med Emma och jag fixade även hennes hår   Lördags hade syrran kalas vid ett så då bakade jag och Emma en tårta som blev god och fick ett skapligt utseende..den skulle se lite annorlunda men det vet ju ingen annan om så då gö det inget  


Igår innan Emma åkte hem var hon alldeles -->/partysugen, haha Fast det beror väl på att vi inte varit på Tranan sen 2012  Men vi dansade iallafall i Egypten och det var askul och då var jag och Emma såhär --> en kväll!  



Torsdagsbilder på Dante också  

 
Så himla söt

FREDAG
Blå ögonskugga, tyckte det såg skapligt ut..tur det är mörkt på skoldiscon kanske xD
Jag vet inte vad jag ska skriva för jag funderar bara på vad Sara tycker..hon sminkar så bra och jag så jäkla dåligt...gillar hon detta tro?  

Gjorde en inbakad fläta :D
 
Nanny blev iallafall nöjd :D

Finaste Emma<3

Slutresultatet börjar vi med ;)

Vet inte vad det heter men det är en inbakad fläta med hästsvans =)
 
Jag blev nöjd iallafall med den för att vara andra gången jag testar att göra den :)

Har ni märkt att jag har många intressen?
Jag älskar att fläta och göra frisyrer även om resultatet inte blir bra, jag älskar att baka och har ni läst Emmas blogg så vet ni att jag skulle vilja kombinera att ta hand om småbarn och baka men ändå så går jag Restaurang och Livsmedel där jag lagar mat som inte är så jättekul xD haha

Fredagens outfit ;)

LÖRDAGEN! :D
     
Blåsa ballonger och göra tårta är vad vi kan ;)
   
Fin va? :)

Japp fiskedamm vare jah ;)

Det ordnar vi ^^

Chokladmousse gjorde vi också och shit den blev asgod :D
 
Lycklig tjej köpt assnygg skinnjacka..men skulle lämna mig med sitt partyhumör. Blev lite sad moment där när hon tog tårtan (hon gjort på sin praktik) med sig HAHA


Idag har jag inte gjort någonting typ ;P

Jo jag gjorde denna header till Emma istället för att göra matte och engelska så ska försöka göra lite nu<3

Av Isabella Bergström - 22 mars 2013 17:45

Jobbade på UF-mässan, hem gjorde tårta och fira syrran<3


Sen idag var jag ledig för vi jobbade från halv 8 till 5 på mässan igår :D

     
Olov hämtade godis till mig och Lotta :D mm vad gott det var ;)
 
Vi prickade av företagen när de kom och skulle till juryn :)

Höghammarhallen fylld med UF-företag =)
                     
Nu väntar jag bara på att Emma ska komma :D

Av Isabella Bergström - 20 mars 2013 22:45

   

Älskar er så mycket brudar<3

Sara & Emma your the angels from above!


Jag kommer aldrig glömma Egypten

Bilder · Dröm · Love
Av Isabella Bergström - 20 mars 2013 22:27


Dagens outfit: fast blå jeans ;) Köpte den där tröjan på Såfin för 99kr i går :D asnöjd!

Imorgon jobbar jag på UF-mässan på Höghammarhallen, typ städar, välkomnar folk och annat börjar halv 8 slutar 5 men då är jag helt ledig på fredagen :D Jobbig dag, måste typ kliva upp innan 6 :/ Sen fyller syrran år så jag har köpt en present hon kommer gilla ^^ hehe Men nu måste jag verkligen sova...godnatt<3

Av Isabella Bergström - 19 mars 2013 17:00

Innan 15 januari var detta som surrade runt i mina tankar:

I can almost see it
That dream I am dreaming

But there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"



Nu finns bara detta:


I love you more than I did before
And if today I don't see your face
Nothing's changed, no one can take your place
It gets harder every day

 
Oh heaven is a place on earth

Bilder · Dröm · Love · Resor

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards