beeeeella

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

HAHA jag är bara med Emma XD

Av Isabella Bergström - 18 mars 2013 20:15

Veckans/Månadens/Livets låt! Ma chérie - DJ Antoine, 2K12 feat. The Beat Shakers
Spelades såklart i Egypten on the disco ;)




Ja idag är jag med Emma igen..HAHA Jag körde halvdag i skolan idag så slutade typ 12, och imorgon slutar jag tidigt så då kommer jag också träffa henne :D hahah Vi har bakat cupcakes och kollat på Linas kvällsbok och garvat sönder såklart ;)

Just nu vill jag har ombre, nya kläder och ny mobil!
     
Vill ha en ny mobil för min mobiljävel vill inte starta  Laddade den inatt sen helslut imorse, fatta paniken jag fick  Därför har jag gått med en klocka på armen idag som är inställd på Egyptens tid för jag vill inte ändra tiden..HEHE Men jag har även haft min mobil i handen såklart..jag klarar mig verkligen inte utan mobilen!!! Har tryck och tänkte kolla busstider, kolla vad klockan var och sånt idag men det har inte funkat  Lotta tänkte göra en insamling med hennes mobiler men får låna Emmas mobil nu så det är lugnt 


...


På tala om Lotta...hon är väl den icke smartaste personen i världen XD hahah hon fick panik för hon skulle hinna till bussen men då tappade hon bort sin nyckel så hon gick runt på skolan och letade och bestämde sig för att knippsa låset men var tvungen vänta en timme för vaktmästaren hade lunch men då går vi till skåpen för jag ska gå till bussen och då hittar hon nyckeln.............................på armen som armband liksom!!! HAHA jag orkade inte, hahha jag höll på att dö av garv    Den smarta Lottas blogg ---> här

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards