beeeeella

Alla inlägg under september 2013

Av Isabella Bergström - 4 september 2013 12:00

Jag har nu gjort detta inlägg men det publiceras kl 12 idag..bara för att ;) HAHAH

                                     
#Systrar #För #Livet #Nanny #Älskar #Dig


Visst jag klagar, tjatar och drygar mig på dig men jag älskar dig ändå...vad som än händer. hoppas det inte händer något mer hemskt nu med dig orkar verkligen inte...

2012 - somnade med huvudvärk och vaknade inte upp före i ambulansen till Gävle dagen

2013 - påkörd av bil när hon hoppat av bussen påväg hem - hjärnskakning, glasbitar, blåmärken..

<3

Av Isabella Bergström - 3 september 2013 23:00

Man ska alltid börja sin morgon med frukost och ett glatt humör ;) i did in panik bara för jag sov 45minuter extra och skulle typ då ta moppen till Alfta men heheh det gjorde jag inte xD

 

Wise words: "Don't ever lose hope on someone...never...not even the busdriver....just hope he see you running or waving when he drives away"


#happy #busdriver #in #the #morning #haha #love #life

Pfft som om det skulle ha hänt mig, speciellt i morse, naaääe va  

---------------------

Igår gick jag inte till Polyfoto och lämnade in min undervattenskamera(engångs 27 bilder) och hämtade den idag och jag betalde 199kr för 24 kort, mjo dyrt men är bara för överlycklig över dom minnena som kommer finnas för livet även om det bara blev någon enstaka bra bild så är jag sjukt nöjd att jag köpte kameran (pappa betala) på flyget för den var skapligt bra för att vara en "sån" kamera ;) haha

Ska ta bild på bilderna senare eller om skannern funkar så provar jag med den så ni får se :) hehe ni har ju inte sett typ nå bilder alls från Egypten men ni kan väl få lite flera dårå som jag har tagit för Saras och Emmas bilder ligger på Emmas hårddisk ;) hihi


När jag kom hem så tog jag och Nanny lite bilder, kommer bilder i nästa inlägg! :D

DAGENS OUTFIT!

Tröja från Cubus, Jeans från Gina tricot :)

Av Isabella Bergström - 3 september 2013 22:00

Hej  

Jag har nu varit hundvakt sen i lördags? och trodde jag skulle vara det denna helg bara..men pappa ska jaga i Jämtland tills på söndag så en heeeel vecka till med att mata hundarna..jaja #kämpa HAHAH

Men på fredag ska jag på Tranan eller ja vad heter det nu när det är på Tuppens?

Ska du på Tuppen på fredag? hahah wtf? nej HAHAH

Får se vilka som hänger på..Sara, Emma, deras kompisar?, Lotta eller nå andra från min klass  

Av Isabella Bergström - 2 september 2013 23:45

Hej eller god..natt?

hehe

Iallafall idag i skolan så skulle vi ha med oss två recept och sen skulle vi göra massa saker med det i skolan och på tisdag nästa vecka ska vi tillaga det och jag ska göra Banoffi pie och Hallonmakroner..hihi by my self awesume!;) Men iallafall så var det inte så mycket jobba idag och det vi gjorde kunde säkert ha tagit 2 timmar max men vi tog hela dagen på oss xD Fast vi fick ju inte sluta när vi var klar så..no choice!

Körde hänga gubbe men när jag hade längsta ordet ever typ så sa läraren Jörgen till att jag inte hade tid med de...som om han kände mig liksom. näe det gör han inte men alla lärare på alftaskolan sa det till mig när jag pratade med Emma & Sara, heehehehehehe


Hoppade av bussen hos farmor och käkade varm oboy och toast och lånade min kusins mugg i smyg  


Min outfit idag fast jag hade glasögon självklart också ;)

Tröja från JC och jeansleggings från..från Sara fått dom av henne :D


Coolt va, stoppljus i Gundbo/Näsbyn/Långhed/Alfta #Lökagården HAHA

Bakade inatt också till klockan var efter 12 blev inte klar så avslutade det hela idag efter middagen och farfar sa: "Det var det godaste jag ätit som du gjort!" aw..  och jag har aldrig gjort makroner förut och jag tyckte dom blev fail men..."Hellre det smakar gott och ser inte så bra ut även om det är utsidan som ger insidan en chans" ;) GOOOODNATT! Jag kommer sova mindre än 5 timmar inatt..haha shit måste börja sova bättre.. 04-12 på helgerna typ ;) HAHAH

Av Isabella Bergström - 1 september 2013 03:11

1 September och jag hittar Bruno Mars i min Årets snyggaste killar-kalender ;) HAHAH


Jorå lite #snygg är han väl  
 

Låtar som var typiskt Emma och mig förrförra året ;)

 
#spotify #TypicalEmme&Belle

#RIP min #säng HAHAHA kaooos

#myskläder hela dagen idag ;) hihi

Emma har nog somnat nu helt iallafall ;) Hon sover seriöst hela tiden! Åh..... det kanske jag som är tråkig? haha men imorgon ska jag baka Macarons så hon får väl vara med och hjälpa lite om hon vill :D hehe

Juste sen ska jag komma på två recept och ta med till skolan som läxa..hjälp mig gärna..får vara dessert eller varmrätt/huvudrätt typ :D

#Nikon #D7000

 

Nu ska jag sova..klockan är halv 4 :o

#pigg #sova #godnatt



❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards