beeeeella

Direktlänk till inlägg 2 september 2013

chill dag

Av Isabella Bergström - 2 september 2013 23:45

Hej eller god..natt?

hehe

Iallafall idag i skolan så skulle vi ha med oss två recept och sen skulle vi göra massa saker med det i skolan och på tisdag nästa vecka ska vi tillaga det och jag ska göra Banoffi pie och Hallonmakroner..hihi by my self awesume!;) Men iallafall så var det inte så mycket jobba idag och det vi gjorde kunde säkert ha tagit 2 timmar max men vi tog hela dagen på oss xD Fast vi fick ju inte sluta när vi var klar så..no choice!

Körde hänga gubbe men när jag hade längsta ordet ever typ så sa läraren Jörgen till att jag inte hade tid med de...som om han kände mig liksom. näe det gör han inte men alla lärare på alftaskolan sa det till mig när jag pratade med Emma & Sara, heehehehehehe


Hoppade av bussen hos farmor och käkade varm oboy och toast och lånade min kusins mugg i smyg  


Min outfit idag fast jag hade glasögon självklart också ;)

Tröja från JC och jeansleggings från..från Sara fått dom av henne :D


Coolt va, stoppljus i Gundbo/Näsbyn/Långhed/Alfta #Lökagården HAHA

Bakade inatt också till klockan var efter 12 blev inte klar så avslutade det hela idag efter middagen och farfar sa: "Det var det godaste jag ätit som du gjort!" aw..  och jag har aldrig gjort makroner förut och jag tyckte dom blev fail men..."Hellre det smakar gott och ser inte så bra ut även om det är utsidan som ger insidan en chans" ;) GOOOODNATT! Jag kommer sova mindre än 5 timmar inatt..haha shit måste börja sova bättre.. 04-12 på helgerna typ ;) HAHAH

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards