beeeeella

Alla inlägg under september 2013

Av Isabella Bergström - 21 september 2013 23:45

Lite tips på några låtar som är bra!  #Spotify


#Train


#Avicii


#MileyCyrus


#OscarZia

Av Isabella Bergström - 20 september 2013 23:45

Hallåååå ;)

Dagen i skolan idag asså, hahah jag dör, garvat ihjäl mig när Kelly körde moppe och det blev kaos, haha det tog liksom stutt xDDD Sen läxprovet gick väl ändå ganska bra, om jag fick godkänt vet jag ju inte än men hoppas kan man alltid göra..hahaha Fint väder var det iallafall :D haha

Imorgon ska Sara vara min och Emmas fotograf så vi ska göra en liten photoshoot...igen ;)

Jag tar med mig stativet också för jag vill ha bilder på oss allihopa tillsammans<3
#Love #bästa #vänner

 
#Yep #that´s #me #HAHA
   
haha #yes #mom

Av Isabella Bergström - 19 september 2013 22:59

Jobbig dag idag, jag och Lotta har tänkt för mycket på framtiden! haha Vi hinner inte med matten, imorgon är det religonförhör och praktik om 8 veckor och då missar vi 3h matte*6veckor APL det är fucking asmycket...

gaaah KILL ME NOW..PLEASE!


#Högt #tempo #skolan #matematik #religion #prov #pratktik 

Lottas och mina planer..hmm A,B,C,D......sen då? ;)

#svenskt #alfabet #29 #bokstäver #Stay #cool

 

            

 

Av Isabella Bergström - 18 september 2013 22:57

Tjooo ;)

Skrev inget inlägg igår...pallade inte xD HAHA

Vi typ hade nån beställning så vi lagade mat och bakade till 20 pers typ ;) hehe


Idag har vi lagat mat med 3:orna och jag lagade mat..eller gjorde nån typ stuvning och sauterade grönsaker..man typ steker grönsaker utan att dom får färg? haha vet inte riktigt men man säger "såterade" grönsaker XD haha


Efter skolan hem och duscha och iväg på Äldre KU som jag trodde börja kl 6 så jag trodde jag skulle komma några minuter för sent men istället kom jag typ en timme för tidigt så blev skjutsad till Emma där vi sen cyklade till KU..HAHAHA Emma satt fram i cykelkorgen och jag trampade..hahah vinglade vi? näe det tror jag inte ^^ Vi hade bara hela vägen för oss själva...Screw trottoarkanten! ;D HAHA


Jag var ju typ ny på KU så jag visste inte vad man gjorde typ men man pratade om allt mellan himmel och gjord, fika, lekte som 3-åringar och hittade på roliga saker. Nästa gång...i´ll be there in time ;)

Godnatt..imorgon är det skoljoggen! Wish me luck, haha 2km ;)

 
Gårdagens bilder! :)

 
Lottas äntligen lyckade Schwarzwaldstårta :D

Goa Dante som snart blir storebror!  

---

Juste pappa fyllde år idag också men han åkte typ till Jämtland mitt på dagen så fick inte fira han riktigt..men på söndag får jag väl baka en tårta! :D

Av Isabella Bergström - 16 september 2013 22:14

Regnat hela tiden idag:/
Gick ju som det gick idag men det gick ju inte dåligt iallafall ;) haha Banoffi pie utan bananer - no big deal? hahaha Jo det heter förfan typ bananpaj på svenska så...vem åt upp mina bananer? :o

Hallonmakronerna blev fuktiga för jag trodde de skulle stå kallt..heheeh men alla verkade gilla dom..förutom Lotta men on är mänsklig för jag tyckte heller inte riktigt om dom..men lite gott var det ;)

Så himla söt Lotta! <3 #asgullig

#Hallonmakroner

Gjorde ansiktsmask ikväll - Acne killer ;)

Av Isabella Bergström - 15 september 2013 20:34

Go kväll :)

Jag och Emma kom hem runt 1 inatt från Sara då vi pluggat, pratat hur mycket som helst och skrattat minst lika mycket. Dom här tjejerna tröttnar man aldrig på och det kommer jag aldrig sluta göra heller  


#NallePuh #BästaVänner 


Måste bara berätta att det är måndag imorgon och då ska jag göra Banoffi pie och Hallonmakroner igen för ska öva så det blir snyggt..den här gången måste det gå jättebra! ;)



Nu säger jag godnatt efter en roliga helg med Sara och Emma<3
#faith #hope #love

#happy

Mys

Av Isabella Bergström - 14 september 2013 19:28

Nu ska jag göra mig i ordning och packa väskan med böcker, för snart kommer Emma och hämtar mig på moppen så drar vi till Sara  Både Emma och Sara ville hjälpa mig med hemuppgiften i religion så vi ska göra det och kanske lite matte sen blire mys! Me like that  

Chill · Love
Av Isabella Bergström - 13 september 2013 23:37

Hejheeej :)

Idag har vi gjort frukostbuffé och det var askul och gott! :D

Efter skolan hoppade jag av bussen hos min farmor och faster så fick man träffa båda kusinerna och lilla söta Dante  Nu ligger jag i sängen med Emma bredvid mig och vi ska kolla på nått avsnitt av Hart Of Dixie ;) Tidigare åt vi tårta som hon hade med sig hit

 
Dante och Linda<3

Så söt så jag smääälter <3

#söt #kusinbarn #Dante #bästa #ögongodis

Han skulle vinka hejdå till pappa och morbror som skulle åka och fiska ^^


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards