beeeeella

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Äldre KU :D

Av Isabella Bergström - 18 september 2013 22:57

Tjooo ;)

Skrev inget inlägg igår...pallade inte xD HAHA

Vi typ hade nån beställning så vi lagade mat och bakade till 20 pers typ ;) hehe


Idag har vi lagat mat med 3:orna och jag lagade mat..eller gjorde nån typ stuvning och sauterade grönsaker..man typ steker grönsaker utan att dom får färg? haha vet inte riktigt men man säger "såterade" grönsaker XD haha


Efter skolan hem och duscha och iväg på Äldre KU som jag trodde börja kl 6 så jag trodde jag skulle komma några minuter för sent men istället kom jag typ en timme för tidigt så blev skjutsad till Emma där vi sen cyklade till KU..HAHAHA Emma satt fram i cykelkorgen och jag trampade..hahah vinglade vi? näe det tror jag inte ^^ Vi hade bara hela vägen för oss själva...Screw trottoarkanten! ;D HAHA


Jag var ju typ ny på KU så jag visste inte vad man gjorde typ men man pratade om allt mellan himmel och gjord, fika, lekte som 3-åringar och hittade på roliga saker. Nästa gång...i´ll be there in time ;)

Godnatt..imorgon är det skoljoggen! Wish me luck, haha 2km ;)

 
Gårdagens bilder! :)

 
Lottas äntligen lyckade Schwarzwaldstårta :D

Goa Dante som snart blir storebror!  

---

Juste pappa fyllde år idag också men han åkte typ till Jämtland mitt på dagen så fick inte fira han riktigt..men på söndag får jag väl baka en tårta! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards