beeeeella

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Top Model Sverige

Av Isabella Bergström - 25 mars 2013 22:30

Shit alltså, jag har aldrig kollat på Top Model Sverige förutom alldeles nyss på finalen och jag tycker egentligen inte om mode..de mesta eller en del iallafall är inte snyggt enligt mig. hehe men programmen är väldigt intressant så jag kan sitta i sängen hemma för mig själv och klaga på hur fula tråkiga dyra moderna klänningar de har på sig men på mindre än en timme så hann jag ändå börja gilla Shams(hon till vänster), hon var 17år, rötter ifrån irak och marocko, cool tjej med en snygg stil och ung :D


Josefin var ganska snygg på den där bilden och hon ser ut som AnnaLynne McCord som spelade Naomi i 90210 :) Men i programmet så gillade jag inte hennes stil och hon hade liksom ingen bra attityd för att vinna..hon var liksom ingen bitch utan hon var typ en blyg tjej på något sett och jag gillade henne inte bara..men tyvär så vann hon XD HAHAHA


Lite lika är Josefine och Annalynne fast kanske inte riktigt på dessa bilder ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards