beeeeella

Alla inlägg under september 2011

Av Isabella Bergström - 11 september 2011 22:26

Dagen började trökt så gick runt i pyjamas till 3 kanske. Gjorde lite matte och var tvungen att få hjälp av 3 karlar- pappa,hans kompis och farbror ;p heheh smart vi är..tillsammans (y' när jag var klar med matten så städa jag rummet, dammsuga och duscha för sedan åka till Coffe och Linnéa och sjunga singstar, äta kladdkaka och spela PS3 fast glömde en PS3-dosa, hann inte göra kladdkaKa och glömde saken till mikrofonerna (Y) yaaaj :( istället tittade vi på "No strings attached" en film från 7 år fast jag skulle kalla det komedi-porrfilm ;D hahahh sen kom min andra kusin Jonathan och var trött så han var jättegosig och vela sitta knä, kramas o pussas <3 men sen peta han i näsan rejält så då sa Linnéa att tjejer inte gilla det så då peta han i örat och sa:- så här gör pappa, skööööönaste kusinen ever!! ((: sen titta vi på True talent efter gosefisen (som sa att han tycker Vanessa är söt) hade åkt hem.. Jävligt lyckad dag med släkt! =)Smurfigt ;;)

Av Isabella Bergström - 7 september 2011 22:14

Har väl kanske inte gjort så mycket idag.. Skola som vanligt, kommer hem och gör mig Bananchoko :) mm jättegott att dricka. Lägger ut receptet snart om det inte finns redan. Srn började jag plocka in saker i garderoben, tvättade mina Converse i tvättmaskinen och tittade på 15 minutrar av 35 B-) funny life! Senaste jag gjort var att titta på någon film med pappa och sedan lite till av en annan på tv men nu ska jag lägga mig och läsa lite Frida-tidning. Var ett tag sen nu ((:Puss gonatt ;**

Av Isabella Bergström - 6 september 2011 21:13

Idag hade vi elevrådsfoto i slutet av dagen så jag och Emma fick sluta lite tidigare, fast vi hade ändå bara 4 lektioner totalt idag.  På idrotten så var det bara alla (5) killar och jag och Therese var de enda tjejerna - vi var grymma på fotboll!!! jag gjorde de ända 2 målen i mtt lag  Efter skolan följde Sara med hem till mig och titta på 90210, dansa, masserade m.m.<3 Puss :**


Ps. kanske hinner göra inlägg varje dag ändå! 


   Bara för att Emma är så sööööt!      Jag   

Av Isabella Bergström - 5 september 2011 21:15

Tjosan! 


Idag har vi haft skolfoto och jag går ju i 9:an så man skulle ju "klä ut sig" och det blev att tupera håret och använda SAMMA byxor som Emma<3 kuuuuung klass asså fast jag vet inte om det är någon som förstår oss för alla tjejer klädde sig mörkt/demoner och hade skylt där det stod "Kristinas Änglar" på och vi var ju tvärt om :) killar hade skylt där det stod "Hej" och ":P" på.. tror jag iaf att de hade  


Imorgon har jag Elevråds-foto och vi ska använda telefoner och låssas prata i. Sen har syrran klassfoto så jag har fixat henne så hon lånar halsband, örhängen och jag platta hennes hår och satte upp en tofs med lite kvarhängande hår<3 asfiiiiin blev hon :D


Kommer även lite fler bilder idag!

Så jääävla sööööta dessa 2 pojkar är! = mina släktingar<3     Sara, jag & Emma<3  Kusin Jonte på sin fyrhjuling ;)  På stranden vid havet!  Solen skiner och vattnet är varmt.. Toppen!!  B-)


  Åka karusell tycker han om att göra, elr?
 
På fredag blir det att sjunga singstar med Coffe & Linnéa!<3
         Blandade bilder på mig, farbror, Sara O, Nanny & mamma!Emma, jag, Sara<3  När jag konfirmerade mig     JONATHAN står det skrivet med stenar som jag gjort<3 



Av Isabella Bergström - 4 september 2011 20:09

Tjaba

Har varit och tittat på Smurfarna med Emma, mamma och Nanny och träffade Linnéa där så skjutsade hem henne efteråt   Smurfbra film asså.. Jag SMURFAR dejj<3

_______________________________________________________________________

Nu lägger jag in bilder från alltmöjligt! <3

   Vill köpa den jackan från Junkyard för 450kr (ord.pris 1499kr)

   Jag omgjord i ett program från Android-market   Vanessa -||-

   Jag, Emma, Jonathan, Vanessa, Emma & Sara<3   Jag, SAADE<3, Sara, Jonathan & Emma! ^^   Eric Saade, Jag & Ulrik Munther<3   JONATHAN<3



  SARA Anna Olivia NYSTRÖM<3

 

Jag Emma & Sara<3 BEST FRIENDS 4-EVER<3

   Sara gjorde denna bild på mig och Emma och hon själv<3   Emma sov hos mig på fyra ovanliga ställen: 1-golvet på någon filt, 2-under skrivbordet, 3-under sängen på en bed-sak & 4-i garderoben  <3    Fr. V. uppe: jag, Emma, Jonathan & Vanessa<3   Djur-Från v. uppe: Molle, Alice, Bella & Tuva<3

  

Jag :) 


Nu har jag borstat tänder och ska nog gå och lägga mig snart..ska kanske dammsuga golvet igen!   Puss o Kram<3

Av Isabella Bergström - 4 september 2011 19:45

Baby I think about you

 all the time:; Day and night

 your all that´s on ma mind.

 Baby I swear your ma

 mr.right cuz not a moment

 goes by without me

 thinking of you <3


      Baby I love you


 

Av Isabella Bergström - 4 september 2011 15:11

Nu blir det bio med Emma, syrran o mamma! Smurfarna i 3D :P hehehe måste åka nu för ska köpa godis! Plockar upp Emma också såklart <3  

Av Isabella Bergström - 3 september 2011 23:45

Emma sov över hos mig inatt, hon somnade 1 och en halvtimme innan jag försökte sova. Men jag facebook:ade lite då jag då.. ((: sen idag har vi inte gjort så mycket..tror jag eller jag har iaf städat lite mer i mitt rum och dammsugat golvet på samma ställe flera gånger om så mitt golv läre vara utslitet ^^ hihiJosefine, Lena & Vanessa var hit med jultidningarna så vi köpte av varandra ;) jag busade med Vanessa och Emma var med hon med :) åkte till Coffe vid 10 och var där tills typ nyss men nu ska jag sova för imorgon är det en "ny dag med nya möjligheter".. Kanske blir Smurfarna i 3D med Emma också (: kul! Idag har jag ändrat lite färger på bloggen också... Kan nog slänga in en hög med random-bilder imorgon :DPuss ;**


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards