beeeeella

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

myspys

Av Isabella Bergström - 11 september 2011 22:26

Dagen började trökt så gick runt i pyjamas till 3 kanske. Gjorde lite matte och var tvungen att få hjälp av 3 karlar- pappa,hans kompis och farbror ;p heheh smart vi är..tillsammans (y' när jag var klar med matten så städa jag rummet, dammsuga och duscha för sedan åka till Coffe och Linnéa och sjunga singstar, äta kladdkaka och spela PS3 fast glömde en PS3-dosa, hann inte göra kladdkaKa och glömde saken till mikrofonerna (Y) yaaaj :( istället tittade vi på "No strings attached" en film från 7 år fast jag skulle kalla det komedi-porrfilm ;D hahahh sen kom min andra kusin Jonathan och var trött så han var jättegosig och vela sitta knä, kramas o pussas <3 men sen peta han i näsan rejält så då sa Linnéa att tjejer inte gilla det så då peta han i örat och sa:- så här gör pappa, skööööönaste kusinen ever!! ((: sen titta vi på True talent efter gosefisen (som sa att han tycker Vanessa är söt) hade åkt hem.. Jävligt lyckad dag med släkt! =)Smurfigt ;;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards