beeeeella

Alla inlägg under september 2011

Av Isabella Bergström - 1 september 2011 21:54

Har nyss duschat och bakat kladdkaka. Idag har jag pluggat lite engelska och har tittat på filmen High School Musical.. Hahaha aslänge sen jag sett den och medans jag tittade på den så tog jag bort lite rammel som tydligen stod i min garderob och när filmen var slut var jag jätteglad och vela dansa och sjunga (gjorde det litr diskret) sen baka jag kladdkakan! Mums vad gott det ska bli ;) Första syslöjden idag-gick åt helvete.. Skulle sy ett örngott och sedan brodera jag han bara klippa till tyget och sedan försöka sicksacka kanterna men då gick det åt skogen..men såklart vsr det inte fel på mig utan symaskinen :@ (= Aja godnatt eller nå (-.-)


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards