beeeeella

Direktlänk till inlägg 3 april 2016

You have no right to remain - Eric Saade

Av Isabella Bergström - 3 april 2016 02:00



¿Qué Hiciste? Hoy destruiste con tu orgullo la esperanza
Hoy empañaste con tu furia mi mirada
Borraste toda nuestra historia con tu rabia
y confundiste tanto amor que te entregaba
Con un permiso para así romperme el alma
-

Mañana olvidare que ayer yo fui tu fiel amante
Mañana ni siquiera habrá razones para odiarte
Yo borrare todos tus sueños de mis sueños
Que el viento arrastre para siempre tus recuerdos

Why should I care what they say?
Just want them out of my
‘Cause I’m the king of my own life
So put your heats in the air
You gotta love being you
Do it like I do


Now I've gotta find a reason to believe in tomorrow 
I gotta find a reason to believe in a world of change 
In a world of change 

 

Never thought that it would feel right
When you left me so cold
Now I'm out your door
I'm ready to move on, yeah
Seperated from the heartache
But I never gave in
So I'm out your door
You'll miss me when I'm gone, yeah

-

Don't tell me what to do
I'm out your zone
Don't tell me who to chose
Can't be controlled
You knocked me out of your world
I crashed on the dance floor
I crashed on the dance floor, yeah

 

If I had the chance I'd press rewind
If I had the chance I'd make things right
There's no machines to change the time
Still we try
Still we try
To feel alive
To feel alive
Feel alive
Feel alive

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards