beeeeella

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

About me ;p

Av Isabella Bergström - 9 april 2014 22:00

Vad har du på dig? - Underkläder, jeans, linne, tjocktröja och mössa ;)

Vem känner dig bäst och varför? - Jag vet inte, dom som känner mig, känner mig på så olika sätt men Sara, Emma, Lotta, Rickard och Linda<3

Vad stod det i ditt förra sms? och från/till vem var det? - Från Hampus: Okaaj

Vem sov du senast över hos? - Rickard<3

Ljushåriga eller mörkhåriga killar? -  jag vet inte, det spelar väl ingen roll ^^

När grät du senast och varför? -  Vet inte, men sist jag skratta iallafall XD

Skriv namnet på någon du ser upp till? -  Patrik, min farbror<3

Vem är du mest lik? din mamma eller pappa? -  Pappa kanske

Hur lång är du? -  164,5cm

Dagens humör? -  Glad, crazy och hypad hahaha xD

Hur gammal är du om fem år? - 22år

Vem ringde du senast? - Linda

Vem ringde dig senast? - Lotta

Vilken ögonfärg har du? - Blå

Vem var det som sa/skrev något fint eller gjorde dig glad senast? -  Rickard :D

Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Inget av de, de bor i hop som min mamma och pappa liksom xD

Vilken är din favoritlåt? - Marry me - Jason Derulo

Hur många kuddar har du i sängen? - 3

Är du singel eller har du ett förhållande? - Förhållande  

Något du saknar? - Som det var förr... Jag saknar stunderna med mina vänner jag kunde ha varje dag :'( <3

Vad gör dig ledsen? -  vet inte, lågt batteri i mobilen? ;)

Vad gör dig glad? - Allt möjligt, det minsta lilla..jag kan göra nästan allt positivt så jag blir glad av de =)


#SMILE

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards