beeeeella

Direktlänk till inlägg 17 november 2013

frågor :D

Av Isabella Bergström - 17 november 2013 19:53

Snusar du? - nej
Röker du? - nej
Gör du frukosten själv? - aa
Har du suttit i rätten? - nä
Har du slagit ner någon? - nä, småsyskonen räknas inte ;) haha
Vad är det ondaste du varit med om? - vet inte
Vad gör du när du blöder näsblod? - stoppar det
När grät du senast? – i typ torsdags...skar lök ;)
Vem kan du prata med om ALLT? - Sara och Emma!<3
Har du solglasögon? – inte på mig, men ibland på sommaren
Vilka länder har du besökt? - Sverige, Norge, Åland(finland?) och Egypten<3
Vad heter din hårspray som du använder nu? - Bobbys men använder den typ aldrig
Vilken färg är det på tröjan du har på dig? - blå
Känner du någon som heter Niklas? - ja eller vet väl att det finns nån
Är du blyg? - aa
Är du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - natt, finns det som ett alternativ
Har du några grå hårstrån? - näe det hoppas jag inte
Vart köper du de flesta av dina kläder? - Lindex, Gina Tricot, H&M
Använder du frisörschampo och frisörbalsam? - näe xD
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu? - 242kr
Om du vann en miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna? - köpa nya kläder, nya saker till mitt rum, åka utomlands med mina vänner<3
Aldrig mer äta chips eller aldrig mer äta godis? - aldrig mera äta chips...GODIS!!<3
Har du bestämt vad dina barn ska heta? - haha Felicia och Oliver xD
Vad har du för sko stl? - 37
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient? - 2 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards