beeeeella

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

idag är en bra dag

Av Isabella Bergström - 19 maj 2013 22:23

Tror min dag har varit rätt så bra fast jag varit tvungen att plugga fast inte gjort så jätte jätte mycket men har varit glad, hela familjen har haft kul :D Isak har börjat köra moppe på gården och han kan ju och tycker det är skitkul, synd för honom att det är ett år innan han kan ha tagit moppekörkort och åka vart han vill ;P HAHA han fyller sent..i december like I do! ;) Sen körde Nanny också fast pappa satt bakom eftersom hon inte når ner xD haha men jag blev jättenervös när hon körde och sen gick pappa bredvid och det vinglade på men han satte sig igen till slut :P Jag fick åka moppe och handla grillkol, värsta uppdraget XD haha

Juste våran hund Molle fyller 5år idag! :D Men vi har inte hunnit gett honom något ben eller hundtårta(Emma brukar göra de och nu vill jag) så på tisdag då mamma fyller år ska jag göra en enkel och försök till snygg tårta så kanske kan göra en minitårta till Molle också ;)

Imorse kom Sara för hon hämtade sin jacka hon glömt och sen så har jag nyligen pratat med Emma i telefon och jag och hon ska iallafall gå på Fast and Furious 6 nån dag så vi har planerat vilka dagar vi ska se fast and furious 3-5 och 3:an ska vi kolla på själv osv.. Denna vecka skulle vi egentligen springa varje vardag ;) blev inte så kan jag säga med födelsedagar, filmer, städa, läxor och jobb(på lördag med klassen). Det är jättemycket så mitt schema är seriöst fullspäckat denna vecka :O

Summer Jam - R.I.O Feat. U-Jean hittade denna låt idag fast jag hört den förut men ändå ASBRA! :D Denna låt ska poppas i sommar  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards