beeeeella

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2013

Kvalitétstid med mina fina vänner

Av Isabella Bergström - 20 oktober 2013 21:43

Fredagkvällen var mysfaktorn på högsta nivå :) Jag och Sara tog oss till Emma där vi pratade, åt många små cupcakes och bullar och vi spelade ett spel som heter Med andra ord på den inglasade altanen ;) När man plockade upp ett ord så skulle man förklara det för någon annan som skulle gissa på vad det var och här skulle Sara beskriva ett ord;

Sara: Kanske Sveriges högsta berg?
Emma: Kebenekaise
Jag: Kilmanjaro
Sara: näe då var det världens högsta berg

Jag och Emma samtidigt: Mount Everest

-

En del av Emmas förklaring:
Emma: Pizza eller..?
Sara: Kebabrulle
Emma: Så lägger du ihop de
Jag: skräpmat

...
Emma: näe kebabpizza


HAHA fanns nog flera ord vi garvade åt men dom här gångerna var nog de värsta....HAHAHA

Sen delade jag och Sara på soffan och Emma sov i fotöljen som hon sen ångrade ;P haha


På lördagen kollade vi på filmen Epic och Emma somnade..no surprice ;) Vi åt god middag hos henne också och träffade hennes morbror :) Sen kom mamma och hämtade oss och vi åkte alla tre hem till mig där vi körde Just Dance på Wii typ från halv 9-halv 1 :D Vi sov i soffan och jag somnade sist typ kl 3 =)


Vi vaknade innan 12 och klev upp och åt sen typ satt vi bara vid matbordet och pratade, därefter satte vi oss i soddan med datorn i knät :) Sen åkte Sara och Emma hem och några timmar senare åkte min familj till min farmor och träffade alla mina kusiner och deras barn, dock är mina kusiner bara 3 st och mina kusinbarn är 2st ;D


Tack och Godnatt för en underbart rolig helg!<3

   
Sara spelar Dumb ways to die, haha askul ;)
 
Emma somnat till filmen ^^

Sara steker xD

Jonathan, min kusin :D älskar hans duckface, fast han pratade när jag tog bilden ;)
Finns mycket energi i denna pöjk ;D
 
Åh Dante mitt kusinbarn =) så himla go och glad!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards