beeeeella

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Skolavslutningsklänningar

Av Isabella Bergström - 16 maj 2011 19:30

Heeej idag så har man varit i skolan, haft sexualkunskap med Kalle (mitt ämne ) och gjort nästan klart om USA på engelskan m.m.   

Just nu sitter jag inlåst i mitt egna rum och tittar på skolavslutningskläder jag vill ha från ellos, nelly, lindex, kappahl...och väntar på att få komma ut för är hungrig, föresten så var det brorsan som låste in mig för jag fick inte prata enligt han.. :) heheh känner doften av pannkakorna! får väl gå mot källaren och ut eller hoppa ut genom fönstret!   

____________________________________________________________________

Lite av kläderna jag vill ha, vilken är snyggast och bästa priset som jag ska köpa? =)

Styled By Rachel Zoe från Lindex för 399kr

Bolero från Lindex för 199kr vit eller svart? ;P

Från kappahl för 349kr

Från Åhléns för 399kr

Från Åhléns för 229kr

Från Nelly.com för 499kr

Från Ellos för 299kr

Från Ellos för 249kr

Från Kappahl för 129kr

Från Kappahl för 129kr

Från Kappahl för 179kr

Från Nelly.com för 399kr

 

Från Nelly.com för 499kr

Från Ellos för 249kr

Det var allt! :) <3 

 
 
Ingen bild

sara nyström

18 maj 2011 16:04

Den från ellos 299 är jätte fin nr 7 men även klänning 12 och 13 om man räknar upp ifrån:p Men nr 12 är finast tycker jag!

Isabella Bergström

21 maj 2011 09:28

mm den som är ovanför nr 7 är finast tycker jag men dyr.. ;(
12 är nr 2 snyggast =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards