beeeeella

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

-ingen rubrik passar inlägget- HAHA

Av Isabella Bergström - 9 september 2013 23:45

Hej :)

Pluggat i skolan idag bara - mat och dryckeskunskap. Sen de roliga med dagen var väl att en tjej i min klass var så sjukt förkyld att hon lät som en gås/tupp/svan vette fan vad hon lät som när hon prata och hon vägrade hosta till så det skulle bli bättre men hon lyssna inte på någon i klassens råd så hon fortsatte låta så xD hahah underhållande iallafall...men jag kom och tänka på mig förra året på gymnasiet har jag för mig att jag också lät typ sådär...heheh oops pinsamt om jag gjorde de, men roligt för dom andra! HAHAHA


Efter skolan tog jag, Lotta & Olivia en fika på Krokanen och dom köpte Chailatte och det smakade Jul, det återstår faktiskt 105 dagar kvar då det är 109 dagar kvar till min 17:de födelsedag ;) HAHAH

Imorgon blir nog en rolig dag - garanterat! På skolan blir det att baka det jag vill, hallonmakroner och banoffi pie som jag har planerat för :) Kommer antagligen ta hela dagen..förhoppningsvis :D Sen när man kommer hem ska man säkert åka till min faster som fyller år och fira henne och äta god tårta! mums...  

Men dags att sova då så tiden går lite snabbare, ciao!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards