beeeeella

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

sovmorgon?

Av Isabella Bergström - 26 juni 2013 22:59

Dessa två tjejer låg och sov när jag och pappa kom och skulle hämta dem men de var snabb och var i bilen på 5 min kanske  Idag har vi varit nere i en källare infrysta..utan sol! (det spöregnade utomhus) HAHA Fast det var väl ganska kul att dammsuga lite och sen spruta, gnussa, torka bort lort från någonting  Jag, Tessan & Jossan diggade ju musik  och lyssna på radio när Ana-Gina pratade om kor, att dom var farliga och blablabla..deras ögon är läskiga och det kan jag hålla med om men vi höll på att dö när dom diskuterade det  
Imorgon slipper vi matlådor för då bjuder pappa på mat  Hatar verkligen matlådor...maten blir smaklösare och äcklig..trångt att äta i en matlåda också sen vet man inte hur mycket man äter så då blir det alltid för mycket eller för lite -.- HAHA



Emma kom och hämta laddaren bl.a och vi har typ skrattat(förvånad? HAHA) och hon facerapeade mig, höhö Vi kollade på massa klipp och detta var verkligen det bästa av dom alla..har kollat sjuttioelva gånger och vi tröttnar aldrig..tyvär måste jag länka för den är på facebook xD Här är den iallafall -->here<-- Imorgon åker mormor också hem :/ Men vi ses väl om nån månad igen kanske :D

Titta vad äckligt men smuts och olja..men vi har slitit nå grymt. Fina resultat iallafall :) Vi var i ett litet rum men en maskin och lågt i taket så man kunde inte stå upp..förstår inte hur pappa och dom andra som jobbar där får plats :O HAHA
   
Ingen skillnad alls eh ;) haha
   
Kåpor på för alla högljudda maskiner, sen stängde vi in oss i det lilla rummet och poppade musik on the radio ;)

Vi gjorde det suuuperrent! Så vi chillade lite alldeles innan vi slutade  

Therese, Josefine & Jag XD
 

 
 
Sara

Sara

27 juni 2013 02:15

OBS jag är övertrött och har precis legat och as garvat åt "vänner" men i alla fall till saken :) När du skrev att det var trångt att äta i en matlåda så föreställde jag mig dig sitta i matlådan och äta vid ett bord men det var lågt i tak liksom så du fick typ ha huvudet i maten. hahaha och nu blev det ännu roligare, tänk dig en matlåda och sen dig som typ trollen i trolltider alltså lika liten krypa omkring där och äta. hahah och shit som typ en gräsklippare fram och tillbaka med öppen mun ahhahahahahahhahahaha gud vad jag är grym :D Btw. det är svart i mitt rum så jag har skrivit allt det här och bara tittat på skärmen :D

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

27 juni 2013 20:36

Kan inte du vara trött hela tiden? XD HAHAHA asså seriöst jag dör! Nästan så man skulle delat på facebook eller nå :DDD HAHAHA
Du är typ världens roligaste person ;)
Jossan läste din blogg och hon sa att din blogg var asbra och asrolig, hahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards