beeeeella

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

:@

Av Isabella Bergström - 8 november 2012 00:52

Asså seriöst det är onsdag eller ja torsdag nu eftersom klockan är över tolv och jag har bara gått tre dagar i skolan och detta blir min tredje natt att inte sova mer än 6 timmar!
Jag blir galen, 5h/dygn sover jag, är i skolan 8h sen när jag kommer hem, efter 4 så har max 5 timmar på mig att göra läxor, duscha och freetime. Har jag hemläxa på matten för jag ligger efter tar jag hem och jobbar men oftast fattar jag nada hemma men i skolan går det bra även om jag inte frågar någon om hjälp så är min hjärna vääldigt trött när jag kommer hem.


Det var typ 1h borta, 4h kvar aa åsså sv och engelska varsina läxor, alltså 2h och sen kan vi få från matlagningsuppgifter och det tar absolut minst en timme. Mm någon som är bra på matte? Nä men seriöst ca 1h kvar för duscha och t.ex kolla tv och så vitt jag vet finns det inga program på vardagar under 1h med reklam så därför är jag uppe längre än till 10 på kvällen och sover dåligt och är trött i skolan..visst jag kämpar på i skolan och jag ska få G i minst allt som förut men detta funkar seriöst inte..


Ungdommar behöver t.o.m 10h sömn, kliver jag då upp 6 på morgonen så måste jag sova kl 20 och det funkar verkligen inte så nu ser ni jag bloggar nästan 1 på natten om hur arg jag är asså.. Sen tänker jag på iallafall Sara som går samhälle och måste plugga hur mycket som helst. Har sett att hon haft typ 6st arbete/läxor på en vecka, så många läxor jan inte hag ens ha för jag har bara ma, sv, eng, idrott plus hemkunskap typ -.-''''' :@ Sara har nog så mycket läxor att hon knappt kan läsa detta



En bra sak för dom som bryr sig: jah hade ett fel på matteprovet för några veckor sen och tre lärare visste inte vart A/MVG gränsen skulle vara men nu har de fixat sig så jag fick ett fucking stort jävla A.. Wiiie stoooolt... Över mig själv ?! haha

 
 
Sara

Sara

8 november 2012 18:02

Men vetu vad har bara haft spanska och engelska läxa denna vecka ;) Och vår lärare sa att allt lugnar ner sig efter höst lovet vilket de gjorde men de är mycket att få tillbaka arbeten nu så kanske de är drf :p

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

8 november 2012 18:24

aha bra de då :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards