beeeeella

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Elevens val ;)

Av Isabella Bergström - 18 maj 2011 21:00

Idag hade vi Elevens val och det var ju kung för man gick ju med Sara & Marre <333

Bilder kommer här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Love it, or leave it" ^^

 Marres cykel och jag i fönstret ;)

   Alfta bakom Ekmans.. ett stort hus jag aldrig sätt

  Alftaskolan + soooooooooooooooool

 

My self!!!

  hihiihhhhiihhhihihiih fett nice yo :P

   Blåa blommor i rondellen i Alfta!   Vatten på blommorna...  Mera vatten :)   Närbild ;D   :) Fiiiiiiiiiiiiint ;P

   Jag i rondellen (: 

   Sara tar kort på .... något?! ((=

   Båda i rondellen, Sara tar kort på blommor och Marre fjädrar? =() heheheh

   Sara-Gul, Jag-Röd & Marre-Vit utan så hon är mobbad utan Converse ^^ hihihi

   Kvarnsveden...Here we come!!!! :DDD eheheheh "let´s rock" ser det ut som Marre försöker uttrycka sig ;D

Kvarnsvedens lekp(a)lats =P

 Marre solar i gungan  

  Saara i helhet..nästan {=

 Sååååå sööööööööööööööt Sara kan vara..ibland! <3

   Gunga med Sara, så fint.

Gunga och hålla händer, vilken härlig stund i livet B-)

......................... Det får räcka för idag.. ska fortsätta titta på film nu och äta chokladpudding.. kommer massa bilder till men inte i kväll  

 
 
Ingen bild

Marre

27 maj 2011 23:36

Haha, asså klockren dag! ;)
Grymma bilder på mig då, (not!)
haha, måste kanske göra om nån dag ju ;) <3333

Isabella Bergström

3 juni 2011 16:21

hehehe helt klart (Y)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards