beeeeella

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Non optimus amicus

Av Isabella Bergström - 31 oktober 2012 00:13

Jag har en sjukdom som heter "Non optimus amicus" och är ganska depp nu(som de två finaste på bilden ovanför är) efter ett höstlov utan dom bästa :/

(Det är en alvarlig xd sjukdom men inte som jag kan dö av utan den handlar om saknad efter bästa vännen/erna..


Ni ska bara veta hur avundsjuka jag är på era nya kompisar som ni träffar varje dag, gör er lycklig, få er att må bra och allt sånt. Jag är så hemskt sjukt avundsjuk att jag håller på att dör, seriöst varför ska de vara där och få er att göra er lycklig när jag kan..försöka iallafall?! :o Jag älskar och saknar er med hela mitt hjärta bästa vänner :'(<3333


Ps. ni måste hjälpa mig att fixa mig till Halloweentranan som är nu denna fredag, den 2:ndra och tyvär så kostar fet 80kr som vanligt, det stog 60kr förut  men nu de som inte är utklädda betalar 100kr :O

 
 
Sara

Sara

31 oktober 2012 12:56

Visst har jag nya fina vänner men ni är minst lika fina! Och jag lovar att du får vara med oss någon gång ;) kanske på någon film kväll?<3
Jag ska träffa Agnes åå Nina innan tranan men jag kan hjälpa dig :)

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

31 oktober 2012 13:41

vilken tur :D de vill jag gärna vara ;)
Med alla våra vänner? :p eller du och bara dina och jag o emma typ? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards