beeeeella

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

Korta tisdagar men ändå jobbiga

Av Isabella Bergström - 23 oktober 2012 23:45

Ja som sagt varje tisdag går vi mellan 8-11:15, alltså 3 lektioner(ma,sv,eng) Men idag så var svenskaläraren på kurs och engelskan fick vi jobba hemma på så då hade vi en lektion mellan 8-8.55 på morgonen så jag fick ta min igenfrusna moppe till Alfta för hade pappat skjutast mig hade jag inte kommit hem på ett bra tag efter jag slutat. :/


Först och främst så hade löven frusit fast på moppen, sen sadeln var alldeles hal för det var is över hela den och jag åker ju så "in i sista minuten" för att jag ska slippa stå och frysa när jag väntar på bussen. Sen när jag kickat igång moppen för att elstarten funkar inte sen tidigare, sen ska jag knäppa på lyset och då sitter knappen först fast och sen när jag fått igång den så lyser det inget så jag får typ panik men sen börjar det lysa.. Innan  jag svänger av gården testar jag då hel-ljuset/lyset? och blinkers för de satt fast men sen fixar det sig iallafall ;) thank God Me! hahah

Bild på mig och lillsyrran xD


Imorgon är vi ledig från Heden så börjar 12:05 på Torsberg med matte, sen har vi bara svenska därefter så slutar vi för eng-läraren skulle på sjukhuset med sin man :/ Så blir ganska kort imorgon också, men efter skolan får jag träffa Emma en sista gång innan jag åker till Värmland, åker på fre och de är ons imorgon men hela torsdagen är upptagen med skola och klassmiddag :(( får se om jag tar moppen endå en sista gång till Sara och bjuda på fika eller nå :D <333

Nu kan ju ingen klaga på att man valde samma skola/program som kompisen för det gjorde jag inte eller jag och Emma gjorde de men vi går ju på olika skolor så vi ses inte alls lika ofta, knappt en gång i veckan :O och när vi gick i Alfta/Långhed så träffades vi minst 2 dagar i veckan även om vi typ var sjuk.. Vi såg ju varandra i skolan också liksom och när Emma eller Sara var utomlands så saknade jag ju dom såklart men inte på detta sättet för jag fick ju träffa dem inom 7 dagar var jag ju stupsäker på och nu ser jag dem knappt en gång i veckan.. Jag är ju så snål att jag inte ringer till dem heller utan jag smsar bara :'( Life isn´t fair! </3

JAG ÄLSKAR ER PUDDINGAR! SARA & EMMA<3333333333333333333333

 
 
Emma

Emma

29 oktober 2012 21:09

Saknar dig så jävla mkt just nu!!! <33333

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

29 oktober 2012 22:40

jaa och jag saknar dig ännumera

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards