beeeeella

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Hellu

Av Isabella Bergström - 22 oktober 2012 23:15

Tjo

Idag började vi (min klass, känns konstigt att säga vi för det är liksom min förra klass med Emma och Sara till exempel) med svenska där vi bara skulle läsa någon novell och jag fick tillbaka min novell som Ninna, min lärare tyckte var väldigt spännande och bra förutom typ att jag skulle korta av meningarna och skriva honom istället för henne men när jag gick igenom den innan jag lämnade in den tyckte jag den var bra så jag är stolt över mig själv! <333333

Sen hade vi matte(favvoämnet) och vi hade matteprov förra onsdagen så fick provresultat och gissa vad jag fick!!! :D

23/24 rätt! Fatta stolt man blev eller och den frågan jag hade fel på var det bara en kille av tre klasser som hade klarat det! Fatta coolt om jag också klarat de också hade vi blivit et tpar "the smarties" HAHAH XD mina fantasier vet ni, dom är ju som dom är.. hihih ^^


Idrott sen efter lunch och innan idrotten började sa jag till Angelica och Lotta(Olov satt bredvid), jag kan inte förstå att tjejer tycker om basket så mycket för det gör inte jag.
 Olov: - Jag tycker om basket!

Lotta: alltså är du tjej XP hahahahahahaha sen garvade vi typ sönder ;)


---------------------------------------------------------------------------

Efter skolan hoppade jag av bussen hos faster, Coffe och Linda så myste med Lindas sööööta son så man luktade bebis när man kom hem ^^ <3

Godnatt nu laddar jag om för en dag i skolan mellan 8-9 imorgon, japp det är min skoldag, matte det där ämne jag behöver liksom :s

Sen på
Onsdag börjar jag 12:05 och slutar typ 14 :D

Torsdag 8-13 fast blir kvar på skolan till typ 9 för vi har klassmiddag med trerätters ;) Så farmor och pappa kommer :)

Fredag är vi ledig för vi varit i skolan så länge så då drar jag till Östmark runt 1 på dagen :D

 

 
 
Sara

Sara

23 oktober 2012 17:24

vadå jag fatta inte hade jag skrivit henne där de skulle vara honom? :o

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

23 oktober 2012 20:43

Va nu fattade jag ingenting xD hahah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards