beeeeella

Alla inlägg under november 2011

Av Isabella Bergström - 3 november 2011 15:28

Snygg bil!!! Denna AUDI R8 Spyder 5.2 V10! <3

 

Den ska jag få i födelsedagspresent, okej?

Av Isabella Bergström - 3 november 2011 14:46

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej 

Idag är jag inte barnvakt åt Jonathan och Wille så jag följde med Putte & Sara på jobbet och på förmiddagen drack jag cacao-cream? (stavas) och veck ihop 50 mappar :P vid 10 åkte jag till Birsta City och gick in på Gina Tricot, H&M, Rut m.fl., Cubus och typ BikBok, kommer inte ihåg om jag gick på några flera ställen. heh   Hittade ett par svarta denmin tights och en svart mössa med tofs och text: BAD HAIR DAY(rubriken)   Åt frukost på IKEA, smakade väl bra fast mackan kände jag inte smaken av för hade lite mkt pålägg och smör. hihi ^^ ringde och pratade med Emma och sa att det var rea typ överallt -50% och fanns bara snygga kläder på Ginatricot typ

________________________________________________________________________________________________________

Just nu sitter man och nördar Wordfeud mot Putte och han tror han kommer vinna, men näe det ska han inte få göra iaf. Inte på Wordfeud, NHL12= fine men inte detta. HAHA  oh ja jag förlora mot han igår också på NHL men jag gjorde stora framsteg för mig, 3 mål på en match och första målet i en match!   

Av Isabella Bergström - 2 november 2011 22:30

Tjo! Idag har jag och Jonathan slöat framför TV:n, gått till någon lekpark, ritat, badat och nå mer tror jag. Igår kväll spelade man NHL12 med Putte och ja jag förlorade, men det visste jag men det gick bättre åh bättre för mig för jag peta in 2 mål och han 6 stycken typ. Började bygga med lego också och jag ska göra någon slags robot åt Jonathan men det går ju som det går..

Sitter inne på fb nu och funderar på att gå över till TV:soffan och möta Putte igen på ishockey! jo det gör jag, hörs!

Av Isabella Bergström - 1 november 2011 16:00

på blogginglägget från förra veckan på onsdagen!  

26/10 Ons: Gjorde något nationellt prov från förrförra året, kolla på film på spanskan sen HK på eftermiddagen och då gjorde vi pannkaka som det även var till lunch!   Vi hade vikare hit och dit.. Fast lektionerna gick bra ändå för jag hann färdigt med något häfte på SO:n   Någon lånade min mobil och sms:ade till kusin och frågade en konstig sak, undra vem det var?! hah

Tor: Syslöjd, är klar med örngotten och snart klar med mina vantar   hittar inga sms, bilder eller inlägg på fb vad jag kan ha gjort denna dag  

Fre: HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOV!!!! Chillar Hoppar av bussen hos Coffe och väntar på att Jonathan & Wille ska komma, vi tittar på Tv och sen gör vi middag något tag - Korv med bröd hahah askul hade vi då iaf!  oh ingen vill veta vrf Emma kommer med skolkatalogen och sover sedan över hos mig för dagen därpå stå i kiosken, vi sminkar varandra och tar kort med Emmas systemkamera så det blir asfina bilder, jag sminka henne fint tyckte jag och hon sminka mig också väldigt fint!!   Gick och la oss efter 2   

Lör: Stod i kiosken på en U-16 match med Emma. Jag och Emma gick och hyrde en film (hemlighetstämplad) hahah sen åt vi väl godis och en massa saker, sen sminka vi varandra JÄTTEJÄTTEFINT och började först med någon sen gav vi igen på varandra både håret "fick en rejäl smäll"   och ansiktet. JAg såg ut som ett Fan till något lag som har rött och svart på flaggan/tröjorna    mina kompisar såg också fina ut men i början såg Sara *host* fin *host ut och sedan tillverkade vi Emma och mig och då såg Sara snygg ut   

Sön: Hem från Sara och packa och sedan följa med mitt busfrö till kusin hem och var där tills på fredag  

Må: Barnvakt åt Jonathan, Wille & Akita (hundar), Bill & Bull (katter) och det gick skitbra och roligt hade vi!   Vi gick ut och cykla J, jag och W sen busa vi inne och jag somnade på morgonen på golvet i Jonathans rum så det blev fint sen på kvällen gjorde vi något med magisk sand som man kan stoppa ner i vatten sen tar man upp den och den är torr   Sen sjöng Jonathan också   gick även och köpte glass och det gillade Jonathan!   

Tis: Idag är jag också barnvakt åt dem också så vi har fikat och ska nu ut och leka, har hunnit duscha idag också, hörs..!  


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards