beeeeella

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

fortsätter...

Av Isabella Bergström - 1 november 2011 16:00

på blogginglägget från förra veckan på onsdagen!  

26/10 Ons: Gjorde något nationellt prov från förrförra året, kolla på film på spanskan sen HK på eftermiddagen och då gjorde vi pannkaka som det även var till lunch!   Vi hade vikare hit och dit.. Fast lektionerna gick bra ändå för jag hann färdigt med något häfte på SO:n   Någon lånade min mobil och sms:ade till kusin och frågade en konstig sak, undra vem det var?! hah

Tor: Syslöjd, är klar med örngotten och snart klar med mina vantar   hittar inga sms, bilder eller inlägg på fb vad jag kan ha gjort denna dag  

Fre: HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOV!!!! Chillar Hoppar av bussen hos Coffe och väntar på att Jonathan & Wille ska komma, vi tittar på Tv och sen gör vi middag något tag - Korv med bröd hahah askul hade vi då iaf!  oh ingen vill veta vrf Emma kommer med skolkatalogen och sover sedan över hos mig för dagen därpå stå i kiosken, vi sminkar varandra och tar kort med Emmas systemkamera så det blir asfina bilder, jag sminka henne fint tyckte jag och hon sminka mig också väldigt fint!!   Gick och la oss efter 2   

Lör: Stod i kiosken på en U-16 match med Emma. Jag och Emma gick och hyrde en film (hemlighetstämplad) hahah sen åt vi väl godis och en massa saker, sen sminka vi varandra JÄTTEJÄTTEFINT och började först med någon sen gav vi igen på varandra både håret "fick en rejäl smäll"   och ansiktet. JAg såg ut som ett Fan till något lag som har rött och svart på flaggan/tröjorna    mina kompisar såg också fina ut men i början såg Sara *host* fin *host ut och sedan tillverkade vi Emma och mig och då såg Sara snygg ut   

Sön: Hem från Sara och packa och sedan följa med mitt busfrö till kusin hem och var där tills på fredag  

Må: Barnvakt åt Jonathan, Wille & Akita (hundar), Bill & Bull (katter) och det gick skitbra och roligt hade vi!   Vi gick ut och cykla J, jag och W sen busa vi inne och jag somnade på morgonen på golvet i Jonathans rum så det blev fint sen på kvällen gjorde vi något med magisk sand som man kan stoppa ner i vatten sen tar man upp den och den är torr   Sen sjöng Jonathan också   gick även och köpte glass och det gillade Jonathan!   

Tis: Idag är jag också barnvakt åt dem också så vi har fikat och ska nu ut och leka, har hunnit duscha idag också, hörs..!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards