beeeeella

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Denna vecka hittlils.. Konfa-träff & Magsjuka!!!!

Av Isabella Bergström - 9 februari 2011 19:22

Hej    Skriver ett litet schema över det jag har gjort denna veckan:

Måndag: Amanda hade sovit över hos mig och vi börja titta på film; Tonårsliv med Lindsay Lohan.   Vi sminkade oss själva som vi aldrig skulle ha på oss en normal dag eller om vi skulle gå utanför huset!   

Tisdag: Var och med Sara träna lite på engelskan och kl: 18.00 så började en konfa-träff och där lekte man och sjöng och skojade och massor av kul!   

Onsdag: Idag hade man bl.a HK (hemkunskap) gjordeen varsin Bonn-omeltett sen när man kommer hem så blir det samma sak fast inte ihopblandat fast då gör jag samma sak som vi gjorde på skolan för att visa dem vad vi hade gjort.    När jag kom hem så var pappa hemma för då hade han fått magsjuka, så brorsan & pappa e sjuk och jag vill inte bli sjuk så håller mig i mitt rum..   När jag skulle hoppa av bussen så var det en röd bil som hade kört rakt över vägen från våran väg, klantigt! (Y) heheh fast jag vet att det är halt men då kör man sakta och tar det lugnt, fast det kan inte jag nu! Måste på toa nu men orkar inte fast jag måste springa. Chao!  Pööözzz <3333 PS. Krya på er alla som är magsjuka eller något sånt!   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards