beeeeella

Alla inlägg under oktober 2010

Av Isabella Bergström - 1 oktober 2010 23:47

Tjenixen! ;) Idag skriver jag det så kort som bara går! :)

Morgonen började med NO, Idrott-Orientering, SO efter de Lunch och IUP!   

Sen fick vi sluta tidigare så Emma cykla med mig till farmor och sen så cykla hon hem, när jag kom till farmor så jobbade hon fortfarande och Sara & Jonathan var där och när Jonathan såg mig så skrek han till Sara:

Titta Mamma!!! BELLA!!!!! :)

Hehhee sen var jag väl där ett tag och pappa hade med sig Molle sen när vi skulle åka hem stack vi till elgiganten och köpte en Blueray disk! Sen hem och titta lite och då kom mormor så vi åt och efter ett tag så kom Putte! Nu ska jag och pappa att fortsätta kolla på filmen: BAKSMÄLLAN hihhih xD Kul.. B-)

Go natt! <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards