beeeeella

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Älgjakt

Av Isabella Bergström - 13 oktober 2010 22:15

Hello!    Förlåt att det inte blev nå inlägg i går på Bananchokon men var tvungen åka med pappa till stugan för han hade kommit hem och då var det bara att åka. 

Skit samma! Enjoy it! <3


Idag så vaknade man 06:23 och klev upp 06:26 kanske och klädde på sig och gjorde mackor och så! Sen drog vi till passet på Kärsbäcken kl: 06: 50 typ och han fram till 07:30 som vi skulle! Sen under dagen eller morgonen först så hörde man inte nå ljud förutom någon fågel men efter nån timme tror jag det small till sen typ somna jag minst var 10 minut och sov i 5-20min?   ASG! XD Jag hängde ner med huvudet sen när jag inte kom nå längre kände jag det och bah vah, och kasta upp huvve och fick typ vipplashskada (stavas) varje gång jag gjorde så för det hände inte bara 1 gång utan 5 kanske! HAhaha xD aja sen har man väl druckit varm oboy och ätit tekakor och käkat nån kaka. Gott vare..   

Tänkte gå och göra rent åt kaninerna nu men orkar inte så får hoppas på att jag orkar kliva upp 6 imorgon så jag hinner. Men det borde jag kunna för igår gick jag och la mig 00:00 kanske och klev vakna 06:23 så det lär nog gå! =) Hörs <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards