beeeeella

Alla inlägg under september 2010

Av Isabella Bergström - 16 september 2010 21:12

Hej!   Idag så tog man skolbussen först till skolan 07:40  sedan fick man vänta tills klockan blev 09:02 för då skulle man ta bussen till Edsbyns bokotek(enligt mig, jag = lat) iaf med Maria, Linda, Anna och två killar! <3 Puss :-* på er tjejer sedan så kom Conne från tandläkaren i edsbyn till bokoteket sedan<3 Nå Maud eller nå satt och prata till klockan var 10:45 och vi hade lunch om en halvtimme sen hade vi lunch  45 minuter, vi gick och åt på Celsiusskolan som jag trodde.. Aja nu måste jag dra! :) Huj   

Av Isabella Bergström - 15 september 2010 18:07

Hallå nu var det ett tag sen jag blogga igen! ;)

Jag hinner inte riktigt med varje dag men ska försöka så ofta jag hinner! :)

Idag så har man varit skolan, börja 10 i 10 så mamma skjutsade mig, sen engelska förhör, sen gick vi till Johannesgården och lyssna på olika politiker från olika pariter - Socialdermokraterna, Vänsterpartiet, Miljöparitet, Moderaterna och två st till partier. Aja de satt och babbla.. Vi blev ju hungriga! Det var före lunch alltså!    


Nä nu ska jag gå ner och titta vad det blir för mat och sedan så ska jag försöka få pappa att skjutsa mig till faster så hon få berätta lite över släkten till en börjar, för imorgon ska 8st på Elevens Val åka till Edsbyn och Släktforska en hel dag och då får jag fortsätta och se vart de har bott.. Vet faktiskt inte vart vi äter, men antar att det är på Celsius.. =) Ha det bra! Så hörs vi! :)

Huj!     

Av Isabella Bergström - 9 september 2010 21:05

Det kommer tyvär inge flera bilder just idag, men imorgon eller i övermorgon för då har jag varit på Tranan med Min Gurka & Bollen!<3

Trananbilder kommer så småning om alltså! :P 

Nu ska jag och pappa gå ut och gå med Anja och Molle (=


Go natt! ^^<33

Av Isabella Bergström - 9 september 2010 20:36

Jag som posar fint! =)

    



Marre - Min heta glasstrut<3

  

Båda - Jag och Marre! hihi hon smet med (:

  


Det var de bilderna. Kommer väl flera sen :)

Av Isabella Bergström - 9 september 2010 20:24

Jag :)

  


Marre<3

  


Jag - Vacker bild på mig i solnedgången! 

  


Jag - Sött

  


Det var några bld iaf! :) <3 Puss

Av Isabella Bergström - 9 september 2010 18:53

Hejj! :) Nu kommer lite bilder från när jag var med Marre! :P <3


Lite kort men ! Får se vad som händer ;)) Jag & Marre! <3


   Jag & Marre! <3

Av Isabella Bergström - 8 september 2010 17:24

Hallå! :) Nu har brorsan hjälpt mig lite med spanska-läxan så jag kan den! (: Tack


Nu är det äntligen dags att lägga upp bilder på min Blogg!   

Här kommer lite bilder från:

Dagar med Sara! <3

Dagen i lekparken med Marielle (Marre)<3

Kusiner<3 

Och lite av varje! :) 

Av Isabella Bergström - 5 september 2010 22:15

Hallå! Nu har jag inte bloggat på några dagar för jag har haft ganska fullt upp och har inte hittat! Kommer bilder imorgon! Lovar (Y) Go' Natt! Berättar mera sen! :)

Puss!    <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards