beeeeella

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

Shopping i Borlänge

Av Isabella Bergström - 1 augusti 2015 13:35

I tisdags åkte jag, älskling, två av hans systrar och ena pojkvännen till Borlänge!
Jag som skulle spara pengar shoppa för ca 1400kr :o Hahaha men jag är nöjd med alla mina köp iallafall :D

En snygg elvisp från Jula för 199kr

Joggingskor från Stadium för 199kr också.

Bikini från New Yorker för 89kr tror jag

Badshorts från New Yorker för 50kr kanske, minns inte

Vet att bilden är sne, det är för jag mobilbloggar..
Den kosta under 100kr iallafall på New Yorker

Och detta gröna linne kosta också under 100kr på Cubus

Sen har jag även gjort en grej onsdagen veckan innan vi åkte till Borlänge!

Jag har tatuerat mig!!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards