beeeeella

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Bergström - 7 maj 2014 17:55

Från fredag till lördag har jag varit med min underbara älskling!<3
Fast började fredagen kl 7!!!! med att kliva upp och åka till min kära kusin och var typ hjälpreda hos henne med hennes små gotroll! Sen gymmade jag och Linda också! Inte så seriöst men vi körde allt vi skulle iallafall ;)

 På lördagen så bakade jag och älskling cupcakes och på söndagen fiskade vi åh jag fick en aborre! haha lyckat! ;)


Detta lilla liv är så oerhört glädjespridande<3
      
Vi fick totalt 2 aborrar och 1 gädda på metspö xD


#LOVE


I måndags köpte jag dessa skor för 129kr! oooh I love em' #Leopard #shoes

Av Isabella Bergström - 1 maj 2014 23:45

Igår var jag i skolan mellan 8-15, sen hem och till gymmet ensam! HELT ENSAM XD hahaha fast jag blev inte förvånad när det var valborgskvällen ;P Hämtade Emma med moppen på hemvägen och när vi kom hem tillbaka var mina kusiner där också! Vi hade egen majkase på gården och sköt smällare :) Asrolig kväll! :D <3


Idag har jag, Emma och Coffe varit barnvakt åt Dante och Nicole! Sötaste små trollungarna :')  

#FITFORFIGHT

<3

Mitt peddo ;)<3

     
#LOVE

Bilder · Chill · Hemma · Love

❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards