beeeeella

Direktlänk till inlägg 8 april 2014

BJÖRNRIKE

Av Isabella Bergström - 8 april 2014 23:56

I fredags var jag med Rickard efter skolan och jag bakade chokldcupcakes!   Dom blev jättegoda, som tur var när jag bjöd hans syrra och föräldrar  

På lördagmorgonen vaknade jag eller blev väckt halv 8 av syrran som frågade om jag skulle med till Vemdalen/Björnrike! SPONTANT?! haha Drog dit med pappa och Nanny och lärde henne åka slalom. Asrolig dag!

Alldeles innan vi kom hem så kom Emma till mig hahaha xD Hon var ju inte lite hyper heller   På söndag så låg vi i sängen tills Emma skulle åka, dock åkte hon innan 12 ;) Sen pratade jag med älskling och han skulle gå till mig så jag hann träna och duscha innan jag gick om mötte honom och vi gick runt i Långhed och var där i några timmar  I LOVE HIM!  


Ny vecka har börjat och har väl inte hänt så mycket roligt i skolan precis XD

Men i Oktober åker nog hela min klass till Italien i 5 dagar!  wiiiiie!

   
#VEMDALEN
   
#HAPPY
   
#slalom #snö #vinter
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards