beeeeella

Direktlänk till inlägg 25 februari 2014

Underbar helg med alla jag tycker om<3

Av Isabella Bergström - 25 februari 2014 23:57

Sen blir det ju lov, fyfan va skönt! Hoppas jag har pluggat allt som ska så man slipper sitta på lovet och tänka på äcklig skolarbeten och ha ångest eller nå xD På lovet ska jag mysa, tare lugnt och ha fett kul!  



Förra onsdagen var jag med Emma så kom kusin också och åt lite Vaniljpannacotta och fika lite  På torsdagen åkte min klass till Gävle på UF-mässa och efter den stanna typ halva klassen och gick på stan och shoppa och jag köpte mycket nya saker till garderoben ;) Fredagen slutade jag jättetidigt så var med Rickard några timmar, firade hans syster och åt tårta och kakor Sen skulle jag på möte och middag med de andra luciakandidaterna :)
Lördagen spenderades med mina fina pinglor Emma och Sara<3 Vi fotade oss i snön..den som fanns då för nu finns det nästan inget alls kvar xD haha Fick skjuts till Sara av Emma som övningskörde ;)


På kvällen/natten blev det skräckfilm hemma hos mig, min familj, Emma och kusse..The woman in black, fyfan xD

Söndagen firade vi kusin Linda, åt tårta och kakor..igen ;) hahah och myste så sjukt mycket med hennes söta dotter Nicole!<3 Igår hände inget och inte idag heller, men imorgon är det friluftsdag och min klass ska åka slalom/snowboard och gissa vad.. jag har inte letat fram skidor, pjäxor eller kläder ;) haha gör det imorgon bitti haha


Köpte dessa linnen och tröjor, sen ett vanligt vitt linne och ett par svarta tights :D
Middag på Akropolis

tut tut!
 
     
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards