beeeeella

Alla inlägg under januari 2014

Av Isabella Bergström - 8 januari 2014 00:36

Imorgon är sista dagen på mitt jullov som har varit underbart och roligt men självklart hade det kunnat blivit ännu bättre  Tror jag ska baka nå cupcakes imorgon och hoppas på att Sara kommer och fikar en sväng 

Har inte varit i skolan på 10 veckor för jag har haft praktik så jag har typ haft sommarlov från alla lärare....och min klass  Men snart träffar jag dom igen och jag kommer genast ångra att träffa lärarna igen eller iallafall ha lektionerna  hahaha


Igår spenderade jag dagen med Emma och den enda gången vi rörde på oss var nog när vi spelade Just Dance och det var superkul fast svårt också, haha mycket skaka rumpa. Sen hade ingen av oss kört så det var jämnt mellan oss men jag måste skryta att jag vann nog nån gång mer än Emma  Vi körde de på kvällen till typ 8-9 och jag var jättetrött och trodde klockan var 11-12, haha fatta chocken jag nästan fick då  


---------------------------------------------------------------------------

Idag har jag varit med min älskling  men vi var typ barnvakt åt mina småsyskon som vi var tvungen att roa så jag fick köra lite just dance idag också sen spela vi nå frågespel....och armbrytning och ja...hahahah jag + mina småsyskon tillsammans lyckades inte vinna över Rickard  woopwoop vad duktiga vi är....eller inte! hahaha 

Nu ska jag sova för det behövs nog efter alla sena/tidiga? jullovsnätter   haha

Godnatt   

Av Isabella Bergström - 6 januari 2014 02:11

             

Av Isabella Bergström - 4 januari 2014 22:08

I onsdags gjorde jag vaniljpannacotta för blev sjukt sugen på de...


men åt det till typ frukost på torsdagen med Emma ;) haha Sen åkte jag till mormor och morfar i Värmland med familjen :) Hände inte så mycket där mer än att jag köpte nå hårsaker :)

   

Juste sen var vi till nå hus där det var en aning ljusslingor och massa annat HAHAHA

   

Av Isabella Bergström - 1 januari 2014 20:27

Firade nyår hos Rickard<3

Mys på högsta nivå med alla småungar, fyrverkerier och min Rickard<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards