beeeeella

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

My week :)

Av Isabella Bergström - 16 januari 2014 22:52

Tisdag: Skola först, jobba i köket med massa rotfrukter. blääh  haha men vissa saker var gott! Min och Lottas typ coleslaw(stavas?) gjord på persiljerot tyckte jättemånga om  Vi blandade bara ihop saker, hade aldrig gjort det förr och lärare och andra i klassen ville ha recept  På kvällen stog jag och Emma i kiosken, det var kul och denna gång gjorde vi inte bort oss  HAHAHA sen vann Alfta också  


Lotta var ganska happy i tisdags också ^^ haha va sööt <3


Onsdag: Slutade tidigare i skolan än förväntat så pluggade lite i skolan efteråt, sen drog jag in till stan och käka på Max med Emma, sen kom Sara, Agnes och Nina så vi gick runt lite och shoppa en kort stund Men mysigt var det, har inte träffat Sara på hur länge som helst  men skönt att veta att hon lever och är lika pigg och glad som förr  På kvällen bakade jag chokladcupcakes i en sån där cupcakemaker så där -->(C3) och dom blev superduperbra! Höga, jätteluftiga och inte alls torra  

Torsdag: Började 13:40 idag, klev upp halv 12 typ  hade samhälle och idrott och på idrotten gick vi ut och gick i typ en kvart och det var svinkallt  Efter skolan tog jag bussen till faster, kusin och kusinbarnen så man myste lite med dom minsta sötnosarna  

 
Superglada Dante<3

Nicole, söt liten tjockis<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards