beeeeella

Alla inlägg under december 2013

Av Isabella Bergström - 8 december 2013 23:07

Har varit en grym dag! Började med mys inne på Gästis, sen ett uppträdande, därefter åka häst och vagn genom Alfta :D jättemysigt! Sen fick vi reda på vem som blev lucia, sen åt vi, chillade och fixade oss på Gästis inför uppträdande i kyrkan :D toppenkväll och jag är dötrött, hehe

Tack alla som gjort denna underbara dag<3


Imorgon börjar en ny vecka med praktik igen och massa luciauppträdanden och kanske annat också :D

Alftas 7 luciakandidater och barnkör


Sara blev lucia, min finaste och bästaste vän!<3

Sara, Emma och jag


Mina bästa vänner!<3
   
Conne, Julia och Emma R, så himla fina :)

Emma R, Josefine och Sara

Allihopa plus förra årets lucia Anna :)

Av Isabella Bergström - 7 december 2013 23:56

Imorgon är det luciakröningen och inga mobiler får vi ha under flera timmar för vi inte ska skvallra för alla vem som blev lucia :/ kommer typ dö, i need my phone...</3


#Pepptalk hahaha 
     

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 4 december 2013 22:58

Imorgon är sista dagen då man får rösta på Alfta Lucia! :D vem vinner? ^^ hihihi

Det får vi alla reda på söndag :D

Denna dag har väl gått skapligt fort, haft roligt på praktiken och med luciakandidaterna imorgon blir det ny dag med praktik och filmmys efteråt ;) hihi <3

Av Isabella Bergström - 3 december 2013 22:25

Gjort smoothies och nån sallad idag, mmmm.. the smoothies blev väldigt goda och nyttiga är dom också :/ haha bläh nyttigt äter inte Bella äh ;) haha Vad har jag mer gjort då, jo slutade tidigt och bussen hem hade typ nyss gått så då åkte jag till faster, kusin och kusinbarnen och myste<3 

Hemma har jag hjälpt pappa och burit brädor och plankor och allt var astungt så känns som jag har träningsvärk redan i armarna så svag som jag är, HAHA

Godnatt!  

i wanna be fall asleep in your arms tonight<3

<3

Av Isabella Bergström - 2 december 2013 23:15

Av Isabella Bergström - 1 december 2013 22:57

Helgen har varit kul, några uppträdande med luciakandidaterna :) Det har gått jättebra och imorgon blir det 4:de veckan på praktiken och där är det alltid kul sen när jag slutat ska jag mysa så mycket jag kan ^^<3
 


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards