beeeeella

Alla inlägg under oktober 2013

Av Isabella Bergström - 13 oktober 2013 23:22

I fredags efter skolan så hoppa jag av bussen hos Linda och Coffe och passade Dante lite ^^ Sen hem och gjorde mig i ordning för sen stog jag och Emma i kiosken och det var skitkul dessutom vann Alfta med 7-2 :D såklart så gjorde Emma bort sig kanske lite grann iallafall ;) hahah

Efter hockeyn åkte vi till farmor och då spelade jag och Emma bowling med Jonathan på typ en ipad, vet inte vad det heter när märket är Samsung xD haha

Emma sov iallafall över hos mig, mys! Längesen hon tog över min säng nu xD haha men på lördag mitt på dan åkte hon :/ Sen har jag väl inte gjort nå vettigt mer än att jag bakade nå godismuffins typ eller vad det heta och se har jag typ städat rummet också så det känns skönt ;)

Mina söta kusinbarn!<3


Dante typ 1,5år :)


Nicole är 12 dagar gammal, hihi ^^

Av Isabella Bergström - 10 oktober 2013 23:09

Igår var det skolfoto, 7 av 12 i klassen :) haha yeah, näe det var ju nästan halva klassen bara :/ hehe

Såg bilden på mig själv på datan och jao den blev väl skaplig ;) haha

Dålig bild men såg väl typ ut så :D #skolfoto

Sen resten av dagen så förberedde vi inför klassmiddagen och jag gjorde äppelsorbet och vaniljsås och fyfan vad god den var, alltså vaniljsåsen för i äppelsorbeten så var det vitt vin :/ blääh :( haha


Idag försvann strömmen och internet och allt vette tusan..ni som har sett serien Revolution förstår vad jag tänkte och ni som inte sett den serien så handlar den typ om att strömmen försvinner, mobiler, bilar och allt slutar fungerar så man får gå och ja typ #Norrland haha näe skojja xD

Blev glad att det var strömmavbrott men det kom tillbaka 10 minuter innan lektionen -.-' Annars kanske man kunde fått slutat ;)


På idrotten lekte vi lekar som vi gjorde i typ 1-5:an kanske.. två lag, man har vetepåsar eller nå tygpåsar med typ stenar i på varsin sida i idrottshallen, sen ska man springa över halva plan och tillbaka och hämta en påse utan att bli tagen osv.... ;) hahah Mitt lag vann! :D hahah #BÄST

Sara du ser ut som Carrie i The Carrie Diaries här tror jag, skrattar inte hon sådär typ? :p hihihi

Skippade att åka bil med mamma och chansade på att denna brud åkte samma buss som jag och vet ni vad jag hade rätt :D Jag såg hennes ögon, näsa och kinder..munnen gömdes nedanför buss-sätet men ändå så såg jag på henne att hon flinade och att hon blev glad att jag hoppade på bussen! ^^ hihi fatta glad jag blev då när jag såg att hon blev glad, iiiiii bästa<3 I wish the bustours could be longer, like before  okej jag skrev på engelska för jag kom inte på vad bustour heter på svenska bussrid...bussturné näe men vafan, HAHA näe nu säger jag:

Godnatt!   Imorgon träffar jag Emma för vi ska jobba i kiosken på Alftas första hemmamatch, nån måste påminna mig om att det är kallt i ishallen, glömmer bort det typ första gångerna och står över elementet och fryser ;) haha brrr Natti ^^

Bilder · Chill · Love · Skolan
Av Isabella Bergström - 9 oktober 2013 22:48


Pratar i telefon med mycket folk nu...vart tog Emma vägen? ;) hahah

Bilder · Chill · Love
Av Isabella Bergström - 8 oktober 2013 23:30


Idag när man kom hem så luktade hela jag ladugård..blääh HAHAH


Har varit till olika ställen bland annat Orbaden Spa och konferans, sämre än jag förväntade mig faktiskt, utseendemässigt :/ Sen var vi till Lotta och hennes bondgård ;D Myste med alla chihuahuor och kollade på kossor =) wiiieee

Muuuuuuuuu


Imorgon är det skolfoto först av allt på dagen runt 11 sen kl 1 börjar jag lektionerna på Heden eller vi ska börja laga mat till klassmiddag vi har på kvällen, så kommer hem efter 9 imorgon kväll :) Godnatt!

Av Isabella Bergström - 7 oktober 2013 23:11

Klicka på bilderna så dom kommer upp, då rör den typ på sig ;)

Jag älskar dom färgade träden men allra helst den blonda flickan i en grönrutig skjorta. Hon sprider glädje, hopp och tro. Hon är kärleksfull, hjärtat varmare än någonting annat, du skuttar av glädje..Du är så här barnslig(inget illa menat då) wiiie hopp tjolahej wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeuuu

Det sprudlar kärlek om dig Sara, ditt fina ansikte, hela din vackra kropp och ditt underbart långa fina blonda hår<3


#Kärlek #Plus #Glädje #Är #Lycka

Jag tog dessa bilder och måste säga att jag blev riktigt nöjd när dom blev en gif(bild i rörelse) Emmas ögon, iiiiii I love them soooo much! Ditt leende, man blir så himla glad av det, färglad brunett och oooh så himla vackert ansikte! Går inte att beskriva faktiskt när jag tog bilder och skulle släppa löven över henne, haha shit det blev bara fail och tyckte att det inte alls blev som jag tänk men nu när det blev en gif så blev det superbra, otroligt underbart vacker! 

<3

Kan tyvär inte skriva så där mycket som jag skrev om Sara till dig Emma, sån bra fantasi har jag inte för denna kväll, jag är så himla trött också dessutom ^^

Hoppas jag ger er åtminstonde ett leende för det är det viktigaste av allt<3

Av Isabella Bergström - 6 oktober 2013 22:32

Fredagen: I skolan hade vi saft och bull-mys med klassen för det var Kanelbullens dag ;D fett nice!

Sen på kvällen kollade jag på idol, åkte till farmor där huset var fullt hus. Jonathan var där, Linda kom med hennes nyfödda lilla Nicole också ^^ Bebisar är så mysiga, men såklart skulle hon börja grina när jag höll i henne, varför mig? haha okej hon grinade typ i allas knä, fast inte hela tiden då ;)

 


Lördagen: Hjälpte pappa att få ut hans älgpass i skogen..fast han körde bilen dit han skulle ha det ändå..han och hans bror trodde dom typ hade en stridsvagn eller nå(fast det var bara en hög bil av nå slag och en liten släpvagn) för dom bah körde över buskar och sånt HAHA underhållande att kolla på iallafall ;) Efter det så körde jag och Jonathan Just Dance, haha det var skitkul<3

 


 Sen mot kvällen så skjutsade pappa mig till Lotta. Där var även hennes pojkvän Johan. Vi gjorde chokladmousse, kollade i gamla skolkataloger och sen på film - Springbreakers med Selena Gomez och Vanessa Hugens men nej den filmen var inte så bra som förväntat, den var typ allmänt konstig och ja nä jag vet inte HAHAH


Söndagen: Vaknade och åt frukost och sen pluggade vi matte, lyssnade på musik på olika dialekter osv, haha

Kingen  Polly och valpar    

Sen runt 14-15 drog jag hem sen kom Sara och hämtade mig och sedan Emma efter vägen så vi tog en massa foton i höstmiljön men Emma skulle åka iväg innan kl 18 så vi började ta kort på henne, sen tog vi några bilder alla tre tillsammans...äntligen tillsammans!<3 Bästa tjejerna i mitt liv, ingen slår dom  


Emma åkte tidigare än mig och Sara för vi hade knappt bilder på oss då så vi fortsatte...tills minnet tog slut i kameran ;) haha Sen åt vi middag ihop - kanel och vaniljbullar<3 Så romantiskt!

Sara till vänster och jag till höger, näe skojja haha #dålighumor


Denna helg är jag väldigt nöjd med. Har varit med mina allra bästa vänner, vänner och massa släkt, bakat, tagit höstbilder och sen hunnit pluggat lite på de! Jag kan ju bocka av allt jag skulle vilja göra på min lista nu tror jag, juste duschen kvar men sen godnatt ;) #NÖJD


#sneekpeak från fotograferingen, kommer fler bilder men nu vill jag sova ^^

Godnatt! <3


Jag tyckte denna låttitel passade iallafall! ;)


#beautiful #girls #SeanKingston

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2013 21:45

 
det är jag dehär..xD båda bilderna ;ppPpPpPPp
 

Av Isabella Bergström - 2 oktober 2013 22:43

Sitter just nu asskönt i min säng och kollar på tv..känns som det var hur längesen som helst för alla läxor och skolarbeten xd Men nuså kan jag slappna av..lite..ikväll efter att ha varit till Sara och typ sagt hej, tack för lånet av byxorna ;) eller jag hoppas jag sa det iallafall :o hehe Sen till äldre KU och kolla på film och prata lite grann :) Vi kollade på Hitta Nemo! :D hihih

Denna dag har ju bestått av 99.9% skratt iallafall...haha och ja finns ju inget mer än säga att "restaurangarare" har asskön humor XD HAHAHA


Det som är nästan bäst med denna dag är väl att Linda min kusin har fått sitt andra barn idag - det blev en tjej! :D

*Prinsessan*

2 Oktober 2013


Hennes bror:

*Dante*

23 Juni 2012

wiiiiie nu ska jag klä ut henne till prinsessornas prinsessa när hon blir lite äldre :D Dante kommer nog bli en tuff liten storebror ;) hihi hoppas jag får träffa dom i helgen eller nå<3

#bebismys


Jag i serveringskläder/dagens outfit ;) heheh 


#dreams #boy # you #love #crush


Ne jag är för feg för att våga :/

Jag får väl överleva utan att veta något då kanske :p hehe

<3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards