beeeeella

Direktlänk till inlägg 30 september 2013

:)

Av Isabella Bergström - 30 september 2013 21:57

Fram till klockan 1 idag kändes det som fredag den 13..asjobbigt :/

blev först chokad att vi skulle vara i köket för det hade inte jag räknat med. Jag skulle få baka mina hallonmakroner och banoffi pie men var liksom inte taggad :( och jag brände mandlar, hade pie bottnen för länge i ugnen kanske, kokade den kondenserade mjölken för länge så det blev mer geggamojja än såsaktigt, sen står det typ 2 kastruller och en gryta totalt på plattorna och Kelly säger, men vad är det som luktar? det stinker någonting typ och alla trodde det var den stora grytan med typ soppa eller nå men sen kollar dom igen och ser en liten kastrull med nån vätska i och bottnen var alldeles svart....jo det var ju såklart mitt smör -.-'


jaha och hallonmakronerfyllningen blev som en sylt eller gelé istället för det det skulle men jag glömmer bort det när alla säger: skynda då Bella vi vill ha dina makroner..och förra gången fick jag inga bananer i och idag sa dom det var mycket godare med bananer i :D Då blir Bella glad! hihi

Imorgon ska jag vara servitris på skolans restaurang ;) haha får se hur det går med fullsatt restaurang :o

Ville skriva nå mer också men kommer inte på de :p 

godnatt! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards