beeeeella

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Sover ensam i min säng inatt

Av Isabella Bergström - 17 juli 2013 02:45

Denna dag har varit lång...som mitt inlägg kommer bli...


Den började med att jag och Emma jobbade på caféet med Therese & Josefine där vi busade med Vanessa. Jennie var också där så vi var 4 tjejer + Vanessa och efter 12 kom Sara också! :D Hade superkul i 4 timmar, sen hem och då mumlar jag om min garderob att jag har hälften av mina kläder utanför garderoben och då tar Emma tag i saken och får det gjort så nu har jag blivit 10kg lättare i min garderob och den som passar i mina kläder jag inte kan ha längre får gärna ta emot dom för jag vill inte kasta vissa fina tröjor  Jag får typ skuldkänslor för mina kläder när jag "kastar" dom för jag tänker åh den tröjan fick jag av henne och hon och det är ett dyrt märke och där var ett till..Tycker synd om kläderna när dom får ligga i påsar   Iallafall så blev vi nästan helt klar med min garderob bara byxor, shorts, leggings kvar att rensa och sen typ sängkläder och gardiner men dom ska jag ha kvar   hehe Tack Emma för att du hjälpt mig med min garderob och sorterat typ skor och sånt också!   

Efter de fika vi chokladpudding, jordgubbar & grädde sen blev det Norrsjön runt på cykel, typ 2 mil och det var jag, pappa och Emma som cykla och jag och pappa bytte cykel för jag orkade inte trampa för växeln var trasig sen kunde jag trampa på ganska bra men före vi bytte cykel och efter 5 km med pappas cykel krossade mina tankar min motivation och jag tänkte bara kan jag inte få ett astma-anfall, få fel på mina knän(Emma och pappa låg typ 100m framför mig då) för då bevisar jag varför jag ligger efter dom hela tiden...


och jag förstår mig inte på kondition för jag är lagomt smal, Emma är smal och pappa är lite tjock men ingen av oss tränar precis regelbundet eller så jag tycker det räknas som träning..okej Emma har sprungit några dagar i veckan med någon vecka bara och sen slutat men hon har nu fått motivation till att börja igen..En fråga till er som läser det här..Vem av oss "borde" vara snabbast och varför är inte jag de? hehe

 

Jag fick iallafall ingen motivation alls för jag tyckte det gjorde ont i mina knän att trampa och speciellt i deras tempo så jag tänkte verkligen hela tiden på att nu får dom skjutsa mig till sjukhuset när vi kommer hem för jag orkar verkligen inte lika mycket som dom och när jag bara hade någon kilometer kvar hem så blev jag rädd för mig själv för först hörde jag självklart mig själv andas inåt jätteväl men sen när jag andades ut igen så pep jag eller jag lät som en gås..iallafall nån fågel..och jag tänkte iallafall att det var astma men vad vet jag..Jag tyckte verkligen synd om mig och tänker göra ett nytt försök på torsdag och då kanske Sara också vill med? Hoppas hon cyklar samma takt som mig för annars vet jag inte alls hur jag ska orka träna..då lägger jag verkligen ner dedär

Jag klagar inte alls på er, det handlar bara om mig själv men jag behöver vara bättre än någon samtidigt som jag är sämre än någon annan..det är så jag får min motivation att nu är jag nästan där en liten till bit bara..delmål men...

 

Jag är fylld av begär, varje dag det tär
Helt förblindad av mig själv och min egen karriär
...

Du kanske känner igen mitt problem
Det är då jag hatar mig själv för jag är patetisk
Och vaknar upp i hell och bara känner mig så dekis
...

Jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt
Lovar inte håller det som driver mig finns där




Idag steg 2
         
Dessa ord går inte in i min hjärna just nu ...
 

Yeah I be alright...someday..somewere..out there 

NOOOO

 
 
Emma

Emma

17 juli 2013 10:18

Tack för en grym dag och förlåt att jag bara pumpade på men min rygg värkte sjukt mkt :/ på torsdag kan vi cykla i din takt för då kan jag ha min cykel och då får jag inte ont i ryggen :) <3

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

17 juli 2013 20:01

Tack själv och det var inte ditt fel på något vis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards