beeeeella

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

Tips när man pluggar

Av Isabella Bergström - 21 april 2013 02:00

Jag sitter och pluggar till svenskatalet men fortsätter imorgon för klockan är 1  


TIPS från Bella Bus! >alltså mig<

Känns det jobbigt eller svårt att plugga hemma och du vill helst bara slippa allt och gå och sova?

1. Sätt dig bekvämt på stolen, soffan, sängen...*

2. Äter du godis någon gång ibland..GÖR det NU - choklad är bra och gör dig glad 

~Dock ska den vara mörk brun~


3. Gör en spellista med lugn musik och lyssna på i hörlurar eller headset så du inte hör något annat än musiken. Det gör dig ganska lugn..min tv var på men jag brydde mig inte om att kolla för jag hörde ju inte vad de sa på den. Jag har lyssnat om och om i flera timmar på denna spellista med Alyssa Reids 4 låtar. *

4. Göm spegeln och kolla dig inte i den! * HAHA Sitter jag vid mitt skrivbord så sitter min stora spegel till vänster om mig och då sitter jag och kollar mig i spegeln hela tiden och låssas att jag är söt och inget blir gjort, men nu har jag en stor plansch av mig själv som hänger för, because pappa skulle prova kvalitet på bilden på en plansch och nu hänger den där för väggen där den hängt har typ rivits bort ;P

5. Låt mobilen vara i någon timme..sen kolla instagram/facebook i några minuter och få ny energi av glada och fina vänner. Börja inte skriva med någon, du vet inte hur länge konversationen kan hålla på. Ha mobilen liggandes på eller av bredvid dig bara du inte störs av den. Ligger den längre bort kan du kanske sakna den och du fokuserar sämre. *

Jag har min alldeles bredvid med ljudet på för ingen vill mig något  


Try it, det kan ju funka och funkar det inte så funkar det inte, HAHA konstigt va? XD

Det har iallafall funkat ganska bra för mig, jag har pluggat och skrivit och redigerat men inte jättemycket..men mer än vad jag skulle ha gjort utan allt detta..Resulatet blev 1 minuts tal och det ska vara minst 2 till minuter..KÄMPA BELLA! hahaha


*All fakta hittar jag på efter egna erfarenheter förutom chokladen, den vet jag är sann.


Ni måste ju garanterat ha skrattat någon gång men det bjuder jag på  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards