beeeeella

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Shoppa i Gävle :)

Av Isabella Bergström - 26 mars 2013 23:00


På tåget ;)

I Kilafors ^^

Just Me, Myself and I

Dagens outfit :D bästa kvalitén -.-' haha
  Idag slutade man tidigt så då drog man till Gävle med Lotta och shoppade och fika lite..senare kom Emma så vi gick på andra butiker också och sist blev det att växla tillbaka de Egyptiska punden till svenska kronor men jag fick 99kr mindre än vad jag skulle för "det-var-så" xD haha Gjorde ändå inte så mycket för när jag växlade tillbaka till svenska kronor så hade jag mer pengar än vad jag hade när åkte till Gävle ;)


Hårsnoddar 19.90kr - Glitter
Hårsak 29.90kr - Glitter

Blus 79kr - Bikbok
   
Blus 99kr - H&M
   
Body butter 39.50kr - H&M

Tröja 79kr - GinaTricot
Ja jag härmar Emma men det är väl självklart att jag härmar någon för på dessa affärer görs inte bara ett exemplar ;) Emma köpte en annan färg för några dagar sen..men ändå ;P
 
 

Trosor 49kr - GinaTricot

Här härmar jag också Emma för hon köpte exakt sånna idag samtidigt som mig fast hon skulle ha dem först XD

Rolig information..i know!


Very Berry <-- Lottas  Min --> Strawberry Dreams

oh ja vad det var dreams..smakade asgott ju.. jag som inte tycker om jordgubbar så jättejättemycket men det gick i för 38kr menmen ska man leva lyxigt så äre..haha skojja men jag kände mig fett nyttig och tänkte på Sara :D

Klädesplagg jag provade men köpte aldrig:
 
Ful färg på bilden..men det är väl dålig kvalité på en mobil över 2 år ^^

Den är tyckte jag var urgullig men mönstret passade inte just mig men... ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards