beeeeella

Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

HAHA många bilder :D

Av Isabella Bergström - 30 januari 2013 23:00

Jag satt på mitt golv med datan och sen bakom kommer pappa in och frågar om jag ska följa med honom och då vänder jag mig om och svarar men då skrattar pappa och säger att jag inte kan se ut sådär som jag gjorde ;) haha


Före - rent ansikte och ursäkta mig om min finnar äcklar dig -.-

På med geggamojjan liksom bara

Långt öra eller? ;) haha

Torkat - 30min

Slitit bort den, det gör asont men nu efter sjuttioelfte gången har jag lärt mig att inte ta för nära ögonen och hårbotten :D hahaha Ser ut som jag har musching ^^

Avsköljt ansikte :)


Efter-alldeles nyss insmord med body butter :) Det luktar jättegott men man blir orange på fingrarna ^^

That´s why! HAHAA


Ville sätta upp mitt hår idag och då gjorde jag en fläta på sidan och satte en tofs där men det kändes som om tofsten stog rakt ut så jag tog bort den efter ett tag, haha men bilden är väl fin? oh Lilla Lina i bakgrunden   

Sen hade jag så tråkigt så jag ritade gubbar också och ena blev Kalle Anka :D haha

 
Mustachen på denna gubbe skulle föreställa en ledsen mun men det funkade inte så då fick det bli en mustach istället ;)


Japp jag tog denna egobild mitt i Alfta när bilar åkte förbi :) haha undra vad de tänkte om dom såg mig ?


Blev sugen på godis men lilla jag är ju ganska sparsam ändå och hade bara 11kr att handla för så då blev det lite mer än 1 hg lösgodis :D ps. har en hundring i plånboken :p
 
Bjudbild bara för jag tycker om mina mascaraögon :D fast dom där jäfla glasögonen är ivägen men utan dom ser jag ju inte om det ser bra ut och utan dom ser jag förjävlig ut :P hahah eller vad vet jag? jag har ju aldrig sätt mig i verkligheten utan glasögon sen jag skaffade det ;) nu ska ni förstå att det var ett dåligt skämt för jag ser ju inget utan glasögon och låssasskratta :D HAHAHA ps är lite wannabe Kalle anka också (^.^)

När jag kom hem gjorde jag denna inbakade fläta som sitter jättefint och rakt men no me gusta framifrån :/


För mer än 10 år sen gick du bort, du som var så rolig, busade med alla oss barnbarn, varje söndag hälsade jag på dig och farmor och spela fotboll med mina kusiner.. jag verkligen älskade att bli kittlad, att bli buren och vara med min släkt men en söndag var du inte där.. du var borta.. bara mindre än 50år gammal.. jag kommer inte riktigt ihåg den stunden när du försvann men allt kul, bus och skoj - julklappar som presenter DU var bara bäst även om du inte var min riktiga farfar så tillhörde du ändå hela min släkt<3


TOTTE<3 (Isak, Totte & Jag på bilden)


Nu ska jag sova och tagga till APL(praktiken) som ska vara på Bollebageriet imorgon :D har aldrig varit där för, vet bara vart det ligger och vilken tid jag ska vara där inte vart jag ska hoppa av bussen för jag har aldrig åkt 1:an förr :/ Sara du måste vara hos din pappa oftare så jag måste ta bussen

Gonatt alla sötnosar, ja jag menar DIG du som läser detta!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards