beeeeella

Direktlänk till inlägg 30 november 2012

kondomskola utan Emma

Av Isabella Bergström - 30 november 2012 20:00

Hahahha för typ två år sen gjorde jag och Emma en egen kondomskola utomhus i snön som är asrolig och idag var det skolsköterskor m.m som kom till skolan och babbablade om aids och hiv för det är är den internationella aidsdagen imorgon och det var en bög som hade haft aids och har nu hiv och han har varit gift med en tjej i många år och har en dotter på 22år och sen gifte han sig med en bög och nu är det slut eller nå xD hahah asså aa jag vet inte, asrolig röst hade han också, värsta jätteljus ^^

Sen vet inte ens hans mamma om att han har hiv utan bara 1/4 av hans systrar :o Så alla vet så kan man inte bli smittad av det om man inte har samlag(haha töntigt ord tycker jag då) På 80-talet brändes en taxibil för den hade aids trodde dom   

^~^


Vi var på Heden först idag och gjorde äckliga smoothies, med hallon och banan och standard/mellan/lättmjölk. blääh


Från vänster: Standardmjölk-mixad med stavmixer, mellanmjölk(min bl.a.)-matberedare som läckte(läkte?) och lättmjölk-matberedare som small och brann hahahahah Ölovs fel xD

MIN KLASS<3

+ Kevin och lärare längst ner till höger :p

 
 
Ingen bild

moalis

1 december 2012 00:27

Faktiskt! så smittar HIV inte bara genom samlag! utan genom alla sorters sex, via blodet och via kontakt med andra kroppsvätskor.

Isabella Bergström

1 december 2012 01:39

aa i know men det är svårt att bli smittad om man säger så då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards