beeeeella

Alla inlägg under december 2011

Av Isabella Bergström - 6 december 2011 15:45

...det är bara bloggplatsen jag är arg på typ!   


åh vad jag hatar de här att bara för att jag inte har blogspot.com så kan inte jag kommentera Emmas blogg och hon som har gjort ett sånt fint inlägg om mig och då kan inte jag kommentera, vad är det här för skit???   

Inlägget om mig: gullgull<3


bloggplatsen.se lovade att det skulle komma en app till mobilen i typ oktober så man kunde blogga där men nejdå inte finns det någon app! :@ isåfall om någon har hittat den så kommentera!


Tycker också att det är dåligt att bloggen har blivit bredare för hur många är det som har en stor dataskärm nu för tiden? killar som spelar typ WOW eller LOL och vi som bloggar är oftast tjejer och har bärbara datorer och de är inte speciellt stora! 


och nurå t.ex varför har jag kunnat markera allt text jag har skrivit och sedan tryckt på så all text ska vara 3(12pt) men den här texten är stor!! :O fattar inte ett piss! 


SNÄLLA HJÄLP MIG! har prov på spanska imorgon och på torsdagskvällen ska jag lämna in so-uppgiften, berättelsen!   

Av Isabella Bergström - 4 december 2011 19:30

Hej :) 

Helgen har väl inte varit helt fel för fredagsnatten var det superkul i sporthallen. Spelade innebandy med Jossan, Tessan, Emma(istället för Putte) och pappa.. Gick ju inte så bra-vann ingen match men spelade bättre o bättre och min babe har bevisat att hon kan spela innebandy, stolt jag! <3 Emma Lydia Sofia Sundin KAN SPELA INNEBANDY!  


Åkte hem typ halv 5 på morgonen och knäpper på tven och sitter med mobilen, skriver lite med Sara sen tittar jag på TV och somnar före 7 tror jag :D


Annars har denna helg varit onödig, för har bara legat och slöat och inte gjort någonting och jag tänkte städa lill-stugan men då skulle pappa göra något annat.. :( menmen saknar Sara & Emma skitmycket så slänger in en bild på Emma eftersom jag har tillbringat ett helt inlägg om Sara men det kommer komma ett med Emma snart nog också! :D

 

<3

<3

Av Isabella Bergström - 1 december 2011 20:34


Skitsöt och sjunger bra! :D <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards