beeeeella

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

sängen

Av Isabella Bergström - 20 november 2011 01:17

Hallå! (: idag har jag varit till Bollnäs med dom bästa brudarna<3 Emma & Sara kolla på skor men Sara köpte inga. Jag följde bara med för hade bara en tjuga i bakfickan ;)) haha sen åkte vi på Elgiganten och Emma hittade ett rosa headset som hon köpte sen gick vi till rusta och där köpte jag en påse mini kit-kat (y''''' sen skjutsade vi Sara till hennes pappa och Emma testade headsetet men det skorrade när hon lyssnade så åkte tillbaka till Elgiganten och då sa de att till android mobiler skulle det vara två sträck på kontakten som man sätter i mobilen men,den Emma hade så var det tre och drog man ut den ett hack funkade det men hon fick en adapter till som var svart och då var det två sträck bara så då blev allt.bra =D Emma kasta av mig hos farmor. Haha närå men släppte av mig iaf där så jag lekte körragömma med Jonathan, Putte & Sara. När jag hade varit där ett tag så blev vi mobilnördar så vi nötte plockepinn på Puttes iphone och på min körde vi en massa Papi-spel som Putte sedan laddade ner också, sen körde vi lite cross också på hans mobil :p sen kollade jag, Sara, Coffe och farmor på "Fångarna på fortet LIVE" i tv-rummet för Jonathan sprang, kröp o "simma & dök" efter nycklar och slogs mot monster, spindlar och kryp som bits i knäna >.< hihi så sa han:-Aj jag gjorde illa nageln! Skööööönaste kusinen<3 aja sen åkte jag hem och gjorde inte sä mycket mer men nu ligger jag och pratar med Emma o Sara på Skype! Gonatt <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards