beeeeella

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

orkar inte

Av Isabella Bergström - 10 november 2011 20:03

göra inlägg! Har blivit så trött denna vecka för jag praoar på Furans förskola och leker med småbarn från 1-3 år och det är svinkul! De är så små och gulliga och en av dem är lik min kompis när hon var liten! Fast detta barn är sött förstås, nära skoja Sara! du var svingullig när du vr liten och nu är du svinsnygg!<3 Emma och jag praoar på Furan-jag på "Blåa" och hon på "Gröna" med lite äldre barn medan Sara praoar på "Sofies kläder" och hon verkar gillart´fast vi saknar Sara sååååååååå mkt att jag var tvungen att träffa henne igår alldeles innan jag skulle åka till Edsbyn på Gymnasieinfo som jag redan hade hört i skolan. Tråkigt och jobbigt   Kommer nog inte göra inlägg varje dag men minst en gång i veckan med bilder som det står vad jag har gjort!   


Stör mig på att bloggen är så bred för det ser ut som jag har skrivit asmycket om jag skriver 2 meningar och det är drygt det blir jobbigare att läsa och det står att människor har stora skärmar men asså alla som har en laptop har inte en stor skärm och det finns vissa som får datorer via skolan och det är kanske 15 tums skärmar max  

Aja slut på knat och shat. ÄLSKAR ALLA SMÅ SÖTA GULLIGA SMÅBARN som är för söta för att jag kan stå emot att pussa på deras goa kinder! ^^hihi<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards