beeeeella

Alla inlägg under oktober 2011

SO

Av Isabella Bergström - 5 oktober 2011 19:30

Åkte moppe med Sara till skolan idag...igen!


Skolan var väl lite trökigt som vanligt. Men skolan är jättetråkigt och värre blir det efter nyår för då blir det Nationella proven!    Måste verkligen plugga SO för inlämning på fredag och jag har inte ens gjort halva arbetet   jag är arg, sur för SO är det värsta som finns (överdriver) hinner aldrig vara klar med ett arbete och bara jobba bara i skolan och får alltid plugga som FAN i slutet  

________________________________________________________________________

Du är så het!  <333333333333333 

Av Isabella Bergström - 5 oktober 2011 17:18

Denna historia är tagen från Hälge-serien ur gårdagens Ljusnan:


Gud vad du är läcker, Astrid! Har du lust att...

...följa med mej hem och ha lite rajtantajtan?

Nä...jag tror inte det!..

..det blir bara larv!


  hahhah asroligt tycker jag då :) 

Av Isabella Bergström - 4 oktober 2011 17:30

för har asmånga läxor som måste göras nu har jag matte, SO, idrott, svenska och spanska.. pluggar nu och nyss.    hinner inte ens vara med kompisar   


lagade iaf mat igår - fiskpinnar och pulvermos, gott  

efter maten så ringde några 7:or mig på skype, en av dem var Gullgull tydligen   heheheh aja fortsätter pluggar för i helgen så kanske jag ska vara med Coffe, Linnéa och Alvar(Coffes kompis som jag inte känner) hehehe hoppas det blir kul ändå  hihihi


/    

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2011 21:25

vilka som gillar min blogg för är lite nyfiken vilka som gillar den sörru :) Släng in en kommentar om att ni gillat min blogg! :)

Har lite tråkigt med alla läxor så gör väl något åt saken och gör i ordning varm obóy och dricker det <3

Av Isabella Bergström - 3 oktober 2011 21:15

Skolan idag var väl roligt..tror jag väl! :) heheh typ 5 läxor denna vecka :s eng-prov imorgon, so-inlämning fre, sv ons, idrotts-sak tors m.m iaf asdrygt kommer inte hinna! Men i helgen får man väl hoppas att man glömmer bort det och har kul istället! hahahha :D 

har skype:at lite med Emma och vi garvar ju sönder :p hahah 

hööööööörs ((:

   Jag och brorsan när vi var liten (: gullig jag var ^^ haha

Av Isabella Bergström - 2 oktober 2011 21:00

Hallå! :)

mormor och morfar har varit här i helgen men har åkt hem idag sen har man pluggat, träffat jonathan och busat och lyssnat på puttes gamla skivor! :)

Slänger in en bild!

     Sweet, pappas Björnf*tta!

Av Isabella Bergström - 1 oktober 2011 21:45

Hej ;) när jag vakna så klev jag upp och började göra chokladbiskvier. Mandelmassebotten gjorde jag igår kväll så idag skulle jag göra överdrag och glasyr och äta biskvierna såklart.. Putte, Sara, Jonathan o farmor kom och fika mina biskvier och de tyckte de var goda så + till mig :p mormor och morfar är här så,de har hjälpt till lite här och där och mormor har köpt nå gallerlådor asbra tycker jag så jag kunde ha dem i garderoben (Y) busat med Jonathan har jag också gjort, sötsaken min<3 Nu har jag tittat på fångarna på fortet och tittar nu på ett program som är inspelat "Jakt" med morfar & pappa! Bye bye..


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards