beeeeella

Alla inlägg under april 2011

Av Isabella Bergström - 1 april 2011 19:45

Gjorde en överaskningsfest med Sofie B, Jennie, Tina, Marre, Anna Må & Emma för Elin S!   

Toppen blev det och födelsedagsbarnet fick gå hem med bindel för ögonen och när hon öppnar dörren så säger vi:

-Överaskning och hon blir helt överaskad (kom inte på vad det heta med ett annat ord) Innan vi började äta Tacos som Elins mamma gjorde så fick Elin gå upp och byta kläder och då tittar hon på sängen och där ligger det en plastpåse och då är det hennes OnePiece som hon har beställt så hon bara skriker så alla hör på nedervåningen..   hahhahaha sen börjar vi äta och tittar på film sedan - She's out of my league och den är kuuuuuung bara att vi hade ingen svensktext på den... menmen.. det var roligt iaf så vi satt och myste, fast jag och Emma låg på golvet för jag såg annars inte detaljerna på   för den var så liten ;)) hihih   När filmen var slut prata vi lite tjejsnack, alltså privata saker så mer får ni inget veta! Jo jag åkte hem ca 1 den natten som nådde toppen   Tack allesammans<333333333333333333333333333 Nu kommer bilder..... 


  Elin öppnar sina 15års-presenter, Hello Kitty vattenflaska & 5 kondomer och de är bara de jag minns.. ^^ hehehe

 

OnePiece-dressen som Elin beställt, niiiiccce hon slingrar sig eller nå..

Min gulliga Ugglefejs<333 Fast kinder men när man tar i dem så blir de jättestora på någe vis =)

    Gulliga Elin & Anna <3

 

Mongofejs (jag) & mitt Ugglefejs.. <3333

  Jennie med rutig skjorta och krusigt hår, Sofie till höger-->


Tack än en gång! <3


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards