beeeeella

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Kaninerna, Jossan, PS3an m.m.

Av Isabella Bergström - 26 september 2010 22:19

Hallå hallå alla bloggläsare!   


Idag så vaknade jag 10:15. För jag hade suttit vid datan till 02:15 eller nåt sånt. Så jag klev upp och skulle ta mig något att äta fast i stället så gick jag in till köket och bara vände och satte mig sedan framför tven med pappa. Efter jag hade ätit frukost började jag och Nanny storstäda i NYA vardagsrummet och plockade bort så mycket av hennes grejer till hennes rum på övervåningen så det är ganska tomt, om man jämnför hur det såg ut innan vi gjorde någonting. Sen åt vi väl lunch eller nå. Och efter de så kom Jossan och vi spela lite NHL10 och jag vann 2 st/3.. Sen gick vi ut till kaninerna och gav dem vatten och pellets och sen så cyklade vi och leta efter typ maskrosblad till dem och la det i en platspåse.    Åsså gav vi dem lite av det då också. Sen gick vi in och spela Guitar Hero (stavas). När hon hade varit här ett tag så åkte mamma och syrran på Musikalen Annie! Den e jättebra. Fast de fick betala för att se, men jag såg den med skolan för högstadiet fick se den gratis! =) Kuuuuung!! 

Sen runt 20:00 så hämta vi in kökssoffan som var ute i (brystuga) och när Jossans mamma hade kommit så bar vi ner syrrans säng så hon fick sova i en egen säng. 

Aja nu ska jag lägga mig! =) Go natt ^.^<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards