beeeeella

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

STOR TV!!!!

Av Isabella Bergström - 23 september 2010 21:15

Hallå!!! ;) Börjar med ett inlägg om igår då!    

Igår så hängde man med Tina hem och hjälpte henne med och hjälpte henne med spanskan för hon har varit sjuk några gånger och då hjälpte jag henne med det! Sedan så gjorde vi matte och engelskaläxan! =) Efter de åt vi och stack till kåken fast jag gick till farmor typ direkt, när Marre hade kommit! När jag kom till farmor så satt vi och babbla lite, sedan tv om mordet som de försökte spåra mot crossbanan i Viken.. ;s lite konstigt att någon vill ha så stor uppmäksamhet här ikring där allt är lungt! ;S Förstår mig inte på de!    Sen kom väl pappa och efter ett tag åkte man väl hem efter att ha träffat faster för hon skulle till sporthallen med Coffes innebandyklubba! Sen åker vi hem och där sitter farfar på bron o han hade tydligen varit hos oss i nån timme kanske, sen kliver jag innanför dörren och kan inte se spegeln som sitter ovanför spisluckorna? För där står en stor platt 46tums LCD tv som pappa har köpt!    WOW liksom!  =) 

Sen sitter vi och kollar på efterlyst och sen blev det natti natti så han inte blogga nå då! =) Aja nu ska jag börja skriva det andra också men ni får en fin bild på mig som blondin och gift med någon gjord av löv? hahahaha gjorde den på photofunia! =) Föresten skulle jag passa som blondin? :D Tjing   <3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards